سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: یکی از زیرسویه‌های اومیکرون که بر اساس مطالعات احتمال می‌رود از نسخه اصلی عفونی‌تر باشد، در 57 کشور جهان شناسایی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیته علمی کشوری کووید 19، مدت زمان قرنطینه اومیکرون را 5 روز دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود مردانی، در یک برنامه تلویزیونی گفت: سازمان جهانی بهداشت، مدت قرنطینه اومیکرون را 5 روز اعلام کرده است و کفایت می‌کند. وی افزود: افراد مبتلا بعد از گذشت 5 روز، می‌توانند با زدن 2 ماسک از قرنطینه خارج شوند و به امور روزمره بپردازند. مردانی تاکید کرد: با رعایت پروتکل‌ها و تکمیل واکسیناسیون، امیدواریم موج اومیکرون را پشت سر بگذاریم.

خبرگزاری تسنیم

بنابر نتایج یک تحقیق که در پنج کشور آسیایی صورت گرفته، در دوران کرونا به ازای هر تخت بیمارستانی روزانه 3.4 کیلوگرم زباله عفونی به وجود آمده که 10 برابر شرایط عادی و غیرکرونایی است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت از اعلام پیروزی زودهنگام کشورها علیه کووید 19 انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت طی گزارشی اعلام کرد: 140 میلیون کیت آزمایشگاهی، 2 هزار و 600 تن زباله تولید می‌کند و هشت میلیارد دز واکسنی که تا به حال در سطح جهان مورد استفاده قرار گرفته، 144 هزار تن زباله شامل شیشه خالی، سرنگ، سوزن و جعبه ایمنی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مردانی، عضو کمیته علمی ستاد کرونا گفت: سازمان جهانی بهداشت مدت قرنطینه اُمیکرون را 5 روز اعلام کرده، بعد از آن شخص می‌تواند کارهای روزمره خود را انجام بدهد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس گفت: توزیع و تزریق گسترده واکسن کرونا رازی کووپارس توسط دانشگاه های علوم پزشکی از هفته آینده در مراکز منتخب واکسیناسیون سراسر کشور آغاز می شود.

وب‌گاه الف

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدید خود هشدار داد که حجم بالایی از زباله های بیمارستانی ناشی از همه گیری کووید -19 سلامت انسان و محیط زیست را تهدید می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدید خود هشدار داد که حجم بالایی از زباله های بیمارستانی ناشی از همه گیری کووید -19 سلامت انسان و محیط زیست را تهدید می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت زیست فناوری نواواکس از سازمان غذا و دارو آمریکا درخواست کرد مجوز استفاده اضطراری برای واکسن مبتنی بر پروتئین کووید -19 این شرکت را صادر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران بیشتر بیماران زخم‌های دیابتی را افراد سالمند از طبقات متوسط و اقشار آسیب پذیر جامعه عنوان کرد و گفت: اقدامات موثر حمایتی سازمان‌های بیمه‌گر برای پوشش کامل درمانی این بیماری ضروری است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

همچنین افرادی که دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند بازهم کمتر از افرادی که به طور کامل واکسینه نشده بودند، این ویروس را منتقل می کنند.