چهارشنبه 13 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمتر از یک هفته تا 4 سالگی ویروس کووید 19 باقی مانده است. سازمان بهداشت جهانی WHO روز 21 ژانویه 2020 در اولین گزارش مرتبط با شیوع بیماری با علایم ذات‌الریه اعلام کرد: «31 دسامبر 2019، دفتر منطقه‌ای WHO در کشور چین، گزارشی از موارد ذات‌الریه دریافت کرد. موارد ابتلا با علت ناشناخته در شهر ووهان چین شناسایی شده بود. مقامات چین به WHO گزارش دادند که در فاصله 31 دسامبر 2019 تا سوم ژانویه...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان جهانی بهداشت اخیراً سویه جدید کروناویروس به نام JN.1 را به‌عنوان «سویه مورد توجه» طبقه‌بندی کرده و گفته شواهد کنونی نشان می‌دهد که خطر این سویه از منظر بهداشت عمومی کم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج تحقیق گروهی از محققان در کانادا، هند و ایالات متحده، دولت هند از شمارش فوت بیش از 3 میلیون مبتلای کرونا در موج‌های اول و دوم آلودگی (ژوئن 2020 تا جولای 2021) خودداری کرده و بنابراین، آمار 481 هزار نفری فوتی‌های کرونا در هند که از سوی دولت این کشور اعلام می‌شود، غیر واقعی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شارجه امارات هرگونه جشن به مناسبت سال نوی میلادی را ممنوع اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه هتک حرمت ده‌ها فلسطینی در غزه توسط نظامیان اسرائیل را محکوم کرده و خواستار تحقیقات در این باره شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مقام‌های سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که آنچه در غزه رخ می‌دهد، حمام خون است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که کشورهای جهان باید اقدامات فوری برای کنترل سیگارهای الکترونیکی به منظور محافظت از کودکان و افراد غیر سیگاری و به حداقل رساندن آسیب‌های بهداشتی این محصولات در این افراد انجام دهند. سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که کشورهای جهان باید اقدامات فوری برای کنترل سیگارهای الکترونیکی به منظور محافظت از کودکان و افراد غیر سیگاری و به حداقل رساندن آسیب‌های...

وب‌گاه گسترش

مجله «ساینس» در گزارش پایان سال خود، اقدام به معرفی پیشرفت‌های بزرگی که در حوزه‌های گوناگون علم و فناوری جهان در سال 2023 به وقوع پیوسته کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد کسانی که در هیئت 23 دسامبر حضور داشتند شاهد یاس و ناامیدی فزاینده‌ای به دلیل گرسنگی شدید بودند.