چهارشنبه 13 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سویه جدید کرونا نسبتا علائمی مشابه با زیرسویه‌های پیشین دارد که شامل تب، سرفه، سرماخوردگی، گلودرد و درد بدن می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سویه جدید کرونا هر چند به گفته سازمان جهانی بهداشت خطرات شدیدی چون مرگ و میر ندارد، اما نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک زیرسویه جدید کروناویروس به سرعت کشورهای جهان در حال انتشار است، اما خوشبختانه این گونه جدید ویروس تاکنون منجر به بروز عفونت‌های شدید یا بستری شدن افراد در بیمارستان نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زیرسویه جدید کروناویروس خیلی زود از راه رسید و در همه جا در حال پخش شدن است.

وب‌گاه گسترش

فهرست 10 پیشرفت برتر حوزه مهندسی که به انتخاب «آکادمی مهندسی چین» تهیه شده است، دستاوردهای بزرگ 5 سال اخیر را نشان می‌دهد. پیشتازی و شتاب رشته های گوناگون مهندسی در کشف ناشناخته های فناوری و تلاش مهندسان در هماهنگی با اخرین دستاوردهای علم و فناوری جدید، ما را بر آن می دارد تا نقش مهندسان و علوم مهندسی را در علم دنیا بیش از پیش جدی بگیریم. از همین رو، «آکادمی مهندسی چین»(CAE) 10 پیشرفت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک زیرسویه جدید کروناویروس به سرعت کشورهای جهان در حال انتشار است، اما خوشبختانه این گونه جدید ویروس تاکنون منجر به بروز عفونت‌های شدید نشده است.

وب‌گاه فرارو

سویه جدید کروناویروس، از نوع قبل از خود به نام BA 2.86 به وجود آمده است که یکی از زیرسویه‌های اومیکرون به شمار می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین رویداد مدیریت بحران ایران قوی در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

خبرگزاری تسنیم

شیوع سویه جدید ویروس کرونا در چندین کشور جهان، باعث ایجاد نگرانی شده و سازمان جهانی بهداشت نیز آن را سویه قابل توجه طبقه‌بندی کرده اما از این سویه چه می‌دانیم؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان می‌گویند زیرسویه جدید JN.1 (از نوادگان گونه اُمیکرون کرونا) قابلیت سرایت بیشتر و گسترش سریع‌تری دارد و باعث ایجاد علائمی مانند تب، سرفه، سرماخوردگی، گلودرد و درد بدن می‌شود؛ یعنی همان علائمی که در سایر سویه‌های کروناویروس ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک زیرسویه جدید کروناویروس به سرعت کشورهای جهان در حال انتشار است، اما خوشبختانه این گونه جدید ویروس تاکنون منجر به بروز عفونت‌های شدید یا بستری شدن افراد در بیمارستان نشده است یک زیرسویه جدید کروناویروس به سرعت کشورهای جهان در حال انتشار است، اما خوشبختانه این گونه جدید ویروس تاکنون منجر به بروز عفونت‌های شدید یا بستری شدن افراد در بیمارستان نشده است کارشناسان می‌گویند زیرسویه جدید...

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نیوز نوشت: یک زیرسویه جدید کروناویروس به سرعت کشورهای جهان در حال انتشار است، اما خوشبختانه این گونه جدید ویروس تاکنون منجر به بروز عفونت‌های شدید یا بستری شدن افراد در بیمارستان نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک زیرسویه جدید کروناویروس به سرعت کشورهای جهان در حال انتشار است، اما خوشبختانه این گونه جدید ویروس تاکنون منجر به بروز عفونت‌های شدید یا بستری شدن افراد در بیمارستان نشده است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، ایران رتبه دوم در مصرف آنتی بیوتیک در جهان را دارد و این میزان مصرف یعنی چیزی حدود 16 برابر مصرف کل دنیا!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، ایران رتبه دوم در مصرف آنتی بیوتیک در جهان را دارد و این میزان مصرف یعنی چیزی حدود 16 برابر مصرف کل دنیا!