چهارشنبه 13 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات نشان می‌دهد که تفاوت چند صدبرابری میان مرگ‌ومیر دوران حاد کرونا در میان کشورهای مختلف ریشه در آستانه تحمل مرگ‌ومیر جوامع، اعتماد متقابل مردم و دولت‌ها، سرعت پاسخ‌گویی و استقبال از ریسکِ تغییر سیاست‌ها داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: عوامل زیادی وجود دارند که می توانند خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهند. اگرچه برخی از این موارد قابل تغییر نیستند، برخی دیگر از عوامل خطر تحت کنترل شما می توانند باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: اصطلاح «زوال عقل» به یک بیماری خاص اطلاق نمی‌شود؛ بلکه مجموعه‌ای از علائم را در بر می‌گیرد که در نتیجه ابتلا به بیماری‌هایی مانند آلزایمر پدید می‌آیند و به سلول‌های عصبی که پیام‌ها را از مغز انتقال می‌دهند، آسیب می‌زنند.

وب‌گاه فرارو

سازمان جهانی بهداشت در آخرین گزارش خود نوشت: «JN.1 همچنان در چندین کشور گزارش شده و شیوع آن به سرعت در سطح جهانی در حال افزایش است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) با انتشار گزارشی درباره بیماری‌های تنفسی شایع‌شده در اروپا، اعلام کرده که دامنه این عفونت در حال گسترش است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سویه جدید کووید موسوم به JN.1 از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان "نوع مورد توجه" نامگذاری شد، به این معنی که مقامات بهداشتی اکنون از نزدیک گسترش سریع آن را در سراسر جهان دنبال می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مارگریت هاریس سخنگوی سازمان بهداشت جهانی در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: بیمارستان‌های غزه حتی از ابتدایی‌ترین نیاز‌ها و امکانات برای کمک رسانی به صد‌ها هزار نفر که در حملات و بمباران‌ها زخمی شده اند، برخوردار نیستند. مارگریت هاریس سخنگوی سازمان بهداشت جهانی در این خصوص تاکید کرد که اوضاع در غزه فاجعه بار است و مردم سرپناهی ندارند و به آب و برق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصطلاح «زوال عقل» به یک بیماری خاص اطلاق نمی‌شود؛ بلکه مجموعه‌ای از علائم را در بر می‌گیرد که در نتیجه ابتلا به بیماری‌هایی مانند آلزایمر پدید می‌آیند و به سلول‌های عصبی که پیام‌ها را از مغز انتقال می‌دهند، آسیب می‌زنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصطلاح «زوال عقل» به یک بیماری خاص اطلاق نمی‌شود؛ بلکه مجموعه‌ای از علائم را در بر می‌گیرد که در نتیجه ابتلا به بیماری‌هایی مانند آلزایمر پدید می‌آیند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

WHO، سازمان جهانی بهداشت ادعای اسرائیل درباره استفاده حماس از بیمارستان‌های غزه به عنوان پایگاه نظامی را رد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده سازمان جهانی بهداشت در مناطق فلسطینی امروز پنج‌شنبه اظهار کرد: در صورت تعطیل شدن بیمارستان المعمدانی، دیگر هیچ بیمارستانی در شمال نوار غزه وجود ندارد و ما خواهان برقراری آتش‌بس برای ازسرگیری خدمات بهداشتی ضروری و نیز توقف کشتارها هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

ویروس اصلی که باعث ابتلا به بیماری کرونا می‌شود، به طور مداوم در طول زمان تغییر می‌کند، جهش می‌یابد و گاهی منجر به ایجاد گونه‌های جدیدتر می‌شود. اینکه JN.1 به سرعت در حال گسترش است، شاید به این دلیل باشد که دارای یک جهش اضافی در پروتئین اسپایک در مقایسه با گونه BA.2.86 است که از آن منشأ گرفته است.

وب‌گاه فرارو

شوید معمولا به عنوان سبزی و ادویه برای افزایش طعم غذا‌های مختلف استفاده می‌شود؛ این گیاه، سرشار از مواد مغذی است و به طور سنتی برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله مشکلات گوارشی، قولنج در نوزادان و بوی بد دهان استفاده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «جیمز الدر» سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در سخنانی اعلام کرد که بی‌تفاوتی صاحبان قدرت نسبت به اتفاقات غزه منجر به وقوع یک فاجعه انسانی در این منطقه شده که یک میلیون کودک از آن رنج می‌برند. الدر در گفتگو با المیادین به وخامت فاجعه‌بار وضعیت کودکان در نوار غزه پرداخته و اظهار داشت، غزه خطرناک‌ترین مکان برای کودکان در کره زمین است....