چهارشنبه 13 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه فرارو

بیماری زوال عقل مخصوصا در افراد مسن‌تر رواج دارد و از هر 14 فرد بالای 65 سال، یک نفر و از هر شش فرد بالای 80 سال، یک نفر به این عارضه مبتلا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با شیوع سریع گونه جدیدی از ویروس کووید -19، به نام JN.1، سازمان جهانی بهداشت آن را از مشتقات سویه اومیکرون طبقه‌بندی کرد، اما گفت که تهدید چندانی برای سلامت عمومی نیست. هرچند با آغاز زمستان، این زیرسویه ممکن است میزان بیماری‌های تنفسی را در بسیاری از کشورها افزایش دهد.

وب‌گاه گسترش

نشست اقتصاد داروخانه با حضور مسئولین سندیکا و انجمن صنفی و مسبولن سازمان غذا و دارو، چهارشنبه 29 آذر در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. عباس کبریایی زاده، رئیس فدراسیون اقتصاد سلامت بیان کرد: مجموعه ها تا زمانی می‌توانند درست کار کنند که به صورت مجموعه ای کار کنند. نظام دارویی در هر کشوری یک سیستم به شمار می رود. درصورت بروز مشکل در هر بخش، سیستم مخدوش خواهد شد. او ادامه داد: از نظر...

وب‌گاه عصر ایران

نزدیک به یک میلیون کودک افغانستانی شدیداً دچار سوءتغذیه هستند و 2.3 میلیون تن از سوءتغذیه حاد متوسط رنج می‌برند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت نسبت به بروز خطر شیوع یک همه‌گیری بزرگ در نوار غزه هشدار داد. سخنگوی سازمان جهانی بهداشت نسبت به بروز خطر شیوع یک همه‌گیری بزرگ در نوار غزه هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، «مارگارت هریس» سخنگوی سازمان جهانی بهداشت امروز سه شنبه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی نسبت به خطر شیوع یک همه گیری بزرگ در نوار غزه هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «جیمز الدر» سخنگوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل «یونیسف» در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: نوار غزه خطرناک‌ترین مکان در سراسر کره زمین برای کودکان است. وی در ادامه افزود: قربانی شدن این تعداد بالا از کودکان فلسطینی در حملات اسراییل علیه نوار غزه بیانگر وجود یک سیاست خاص برای هدف قرار دادن کودکان است. الدر تصریح کرد: ادامه یافتن این جنگ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاییز اهواز در حالی به روزهای آخر رسید که در دو ماه گذشته چتر سیاه آلودگی روی این شهر سایه انداخته. ملغمه‌ای از غبارهای ریز و درشت و گازهای سمی که نفس اهوازی‌ها را تنگ کرد و هزاران نفر را راهی بیمارستان‌ها.

وب‌گاه عصر ایران

«مارگارت هریس» سخنگوی سازمان جهانی بهداشت امروز سه شنبه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی نسبت به خطر شیوع یک همه گیری بزرگ در نوار غزه هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انستیتو پاستور ایران از همکاری تعدادی از آزمایشگاه‌های این مرکز با آزمایشگاه‌های مرجع سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین کلینیک درمان زخم کشور به کمک فناوری پلاسمای سرد بیست و هفتم آذرماه با حضور رییس سازمان انرژی اتمی ایران در بیمارستان شهید مفتح ورامین افتتاح شد؛ این مرکز با به کارگیری فناوری پلاسما توانسته با کمک فناوری هسته‌ای به کاهش درد و رنج مردم کمک کند. این کلینیک که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت می‌کند، شامل اتاق پانسمان، اتاق پلاسما...

وب‌گاه فرارو

اگر روند مصرف آنتی بیوتیک‌ها را در ایران مقایسه کنیم خواهیم دید که آنتی‌بیوتیک‌های سفکسیم و آزیترومایسین، بالاترین رتبه را از منظر مصرف آنتی‌بیوتیک دارند که هر دو از گروه واچ هستند و باید با احتیاط از آن‌ها استفاده کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که دیگر بیمارستانی برای پذیرش زخمی‌ها باقی نمانده است.

خبرگزاری دانشجو

با شهادت خبرنگاری دیگر در غزه تعداد شهدای خبرنگار در جنگ غزه به 92 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

بیش از 300 نفر از کادر پزشکی و درمانی از آغاز جنگ در غزه به شهادت رسیده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان جهانی بهداشت در سخنانی نسبت به تخریب بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه اعلام نگرانی کرد.