شنبه 10 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه فرارو

نفوذ باکتری های حاصل از بیماری های لثه به عروق کرونر قلب، یکی از مهم ترین دلایل ابتلا به بیماری های قلبی است؛ متخصصان توصیه می کنند که علاوه بر مراجعه دوره ای به پزشک و استفاده از مسواک و دهان شویه، استفاده از نخ دندان نیز جدی گرفته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت، سالانه بیش از 17 میلیون نفر در سراسر جهان جان خود را بر اثر بیماری های قلبی عروقی از دست می دهند، که حدود هشتاد درصد از این آمار با بهره مندی از شیوه سالم زندگی، فعالیت بدنی و خودداری از سیگار و الکل قابل جلوگیری هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درباره دلایل ناکارآمدی نظام سلامت توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموع مبتلایان به کرونا (کووید19) در کشورهای مختلف به بیش از 696 میلیون و 101 هزار و 691 نفر رسیده و تاکنون مرگ شش میلیون و 922 هزار و 748 بیمار تأیید شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه در برخی از بخش‌های نظام سلامت کشور، دچار ناکارآمدی هستیم، استفاده بی‌رویه از داروها و تجویز بیش از حد آزمایش‌ها را از جمله دلایل ناکارآمدی نظام سلامت کشورمان برشمرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

دانشمندان دارویی را کشف کرده‌اند که با مصرف آن، دیگر نیاز به ورزش ندارید.

وب‌گاه 55 آنلاین

افزایش آمار کرونا در جهان موجب نگرانی شده است در ادامه برای اطلاع از آمار کرونا و فوتی‌ها با ما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنابر آمار جهانی «ورلداُمتر»، مجموع مبتلایان به کرونا (کووید19) در کشورهای مختلف به بیش از 696 میلیون و 50 هزار و 46 نفر رسیده و تاکنون مرگ شش میلیون و 922 هزار و 372 بیمار تأیید شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجموع مبتلایان به کرونا در کشورهای مختلف جهان به بیش از 696 میلیون و 50 هزار و 46 نفر رسیده است. مجموع مبتلایان به کرونا در کشورهای مختلف جهان به بیش از 696 میلیون و 50 هزار و 46 نفر رسیده است. طبق داده‌های به‌روزشده در جدول جهانی ورلداُمتر، این بیماری ویروسی همچنین در روز گذشته 4296 ابتلای جدید داشته و جان 14 بیمار را گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموع مبتلایان به کرونا در کشورهای مختلف جهان به بیش از 696 میلیون و 50 هزار و 46 نفر رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحال حاضر ایرانیان به طور متوسط سالانه حدود 73میلیارد نخ سیگار دود می‌کنند و گردش مالی صنعت دخانیات ایران سالانه به حدود 60هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس آمارهای رسمی در حال حاضر بیش از 55 میلیون نفر در سراسر جهان مبتلا به زوال عقل هستند و همچنین هر ساله نزدیک به 10 میلیون مورد جدید ابتلا به این بیماری گزارش می‌شود. براساس آمارهای رسمی در حال حاضر بیش از 55 میلیون نفر در سراسر جهان مبتلا به زوال عقل هستند و همچنین هر ساله نزدیک به 10 میلیون مورد جدید ابتلا به این بیماری گزارش می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، آمار سازمان جهانی بهداشت...

وب‌گاه خبر آنلاین

یورونیوز نوشت: دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

رضا ملک‌زاده وزیر پیشین بهداشت گفت: ما باید با کل جریان شبه‌علم که متاسفانه به دانشگاه‌های ما هم کشیده شده است مبارزه کنیم؛ با اقدام غیرمنطقی درباره پذیرش دانشجویان در رشته‌های طب سنتی، تاسیس درمان‌های طب سنتی و اقداماتی که اساساً براساس موضوعات غیرعلمی است و هیچ‌گونه شاهدی برای آن وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر اجرایی «انجمن بهداشت عمومی آمریکا» می‌گوید: سویه BA.2.86 کرونا که با نام مستعار «پیرولا» شناخته می‌شود، اگرچه سرعت شیوع بیشتری نسبت به برخی از سویه‌های قبلی دارد اما به نظر نمی‌رسد که قدرت بیماری‌زایی بیشتری هم داشته باشد. مدیر اجرایی «انجمن بهداشت عمومی آمریکا» می‌گوید: سویه BA.2.86 کرونا که با نام مستعار «پیرولا» شناخته می‌شود، اگرچه سرعت شیوع بیشتری نسبت به برخی از سویه‌های...