پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه واکسیناسیون کودکان کشور از ماه آینده تغییر می‌کند و دو واکسن مهم «پنوموکوک» و «روتاویروس» به برنامه واکسیناسیون کشوری کودکان اضافه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، در جهان از هر هشت نفر، یک نفر با یک اختلال روانی زندگی می‌کند و در برخی مناطق از هر پنج نفر یک نفر دچار مشکلات سلامت روان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، در جهان از هر هشت نفر، یک نفر با یک اختلال روانی زندگی می‌کند و در برخی مناطق از هر پنج نفر یک نفر دچار مشکلات سلامت روان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه افسردگی یکی از مشکلات شایع دوران سالمندی است، بهترین و موثرترین روش‌پیشگیری از افسردگی سالمندان را حضور در اجتماع و روابط خانوادگی دانست. روانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه افسردگی یکی از مشکلات شایع دوران سالمندی است، بهترین و موثرترین روش‌پیشگیری از افسردگی سالمندان را حضور در اجتماع و روابط خانوادگی دانست. دوران...

خبرگزاری تسنیم

"نظام سلامت" کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رشد بسیار چشمگیری در عرصه‌های مختلف داشته است؛ از کاهش چشمگیر مرگ و میر مادران و کودکان گرفته تا بی‌نیازی از اعزام بیماران به خارج از کشور.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی با بیان این که با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم، پیشگیری محوری و تقویت نظام شبکه‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های نخست نظام سلامت کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای دولت مردمی تا امروز، دو هزار و 664 پروژه بهداشتی به بهره برداری رسیده است و یک هزار و 800 پروژه بهداشتی دیگر نیز طی ماه‌های آینده برای تقویت...

خبرگزاری تسنیم

اخیراً وزارت بهداشت اجرای طرح بستری و درمان رایگان کودکان زیر هفت سال را در مراکز درمانی بخش دولتی کلید زده که نوعی سرمایه‌گذاری بزرگ روی سلامتی کودکان ایرانی به شمار می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بخشنامه عجیب و غریب وزارت بهداشت درباره افزایش سن سالمندی جنجالی شد. بخشنامه عجیب و غریب وزارت بهداشت درباره افزایش سن سالمندی جنجالی شد. در پی بخشنامه افزایش سن سالمندی از 60 به 65 سال، یک پژوهشگر حوزه ی سالمندی نوشت: بازی کردن با اعداد و تعویق سن سالمندی، نه تنها مشکلات بحران آتی سالمندی را حل نخواهد کرد، بلکه ممکن است چون مخدری تسکینی، باعث فرصت سوزی در شکل‌گیری اراده حاکمیتی برای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت بهداشت وزارت بهداشت فهرستی از طبقه‌بندی گروه‌های سنی جدید در کشور را اعلام کرده که نشان می‌دهد جمعیت ایران قرار است دیرتر پیر شوند معاونت بهداشت وزارت بهداشت فهرستی از طبقه‌بندی گروه‌های سنی جدید در کشور را اعلام کرده که نشان می‌دهد جمعیت ایران قرار است دیرتر پیر شوند به گزارش عرشه آنلاین: بر اساس بخشنامه جدید معاونت بهداشت وزارت بهداشت، 12 گروه سنی جدید ابلاغ شده و نکته جالب...

وب‌گاه فرارو

استفاده از گیاهان دارویی طبیعی می‌تواند راهکاری موثر برای پیشگیری و کاهش مشکلات مرتبط با سلامت روان و همچنین تقویت عملکرد مغز باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (انروا) اعلام کرد که 84 درصد از تاسیسات و مراکز بهداشتی و درمانی نوار غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی آسیب دیده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل روابط عمومی انستیتو پاستور ایران با اشاره به تولید 16 میلیون دوز واکسن پاستور در دولت سیزدهم، از آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای تولید واکسن‌های "پنوموکوک" و "روتاویروس" خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر بنگلادش گفت: اقتصاد در بنگلادش در اختیار بخش خصوصی است اما تلاش خواهیم کرد تا به عنوان تنطیم‌گر، فعالان بخش خصوصی را برای ایفای نقش در صنعت نساجی و اسکراپ ایران دعوت کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدیوهایی را منتشر کردند که اعدام صحرایی یک کودک فلسطینی زخمی در ورودی شهرک «العیزیه» در شمال قدس اشغالی توسط یک سرباز زن صهیونیستی را نشان می‌دهد.