پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام 81 هزار و 500 زائر خانه خدا از طریق فرودگاه‌های پانزده‌گانه این شرکت به مدینه منوره در عملیات حج عمره امسال، خبر داد.

خبرگزاری مهر

نمایند ولی فقیه در امور حج و زیارت، از حج و عمره به عنوان دو بازار آخرتی یاد کرد.

خبرگزاری مهر

آیین بدرقه نخستین گروه زائران عمره مفرده 1403 درترمینال سلام فرودگاه امام خمینی برگزار و زائران چشم انتظار زیارت خانه کعبه راهی مدینه منوره شدند.

وب‌گاه گسترش

آیین معنوی بدرقه زائران عمره مفرده 1403 با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و سفیر عربستان در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار گردید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیین بدرقه اعزام نخستین گروه عمره‌گزاران به سرزمین وحی برگزار شد و این افراد ساعتی دیگر به مدینه النبی اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین معنوی بدرقه زائران عمره مفرده 1403 با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد. تا ساعتی دیگر بیش از 250 نفر زائر عازم مدینه النبی می‌شوند.

خبرگزاری مهر

آیین بدرقه اعزام نخستین گروه عمره‌گزاران به سرزمین وحی برگزار شد و این افراد ساعتی دیگر به مدینه النبی اعزام می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز امروز شاهد افزایش قیمت هاست و قیمت ریال عربستان در بازار ارز تهران افزایش 114 تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و 15886 تومان قیمت گذاری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

نخستین گروه از زائران عمره مفرده صبح روز 28 شهریور ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با گذشت بیش از یک هفته از آغاز ثبت‌نام عمره، شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان سفر عمره به مرز 40 هزار نفر رسیده است از آغاز صدور ویزای زائران پروازهای نخست عمره خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راهنمای کامل سفر به عراق، شهر نجف شامل اماکن زیارتی و بازارها شهر نجف، یکی از مهم‌ترین مقاصد زیارتی است که اماکن تاریخی و مذهبی بسیاری در آنجا قرار گرفته است. از حرم مطهر امیرالمومنین (ع) تا مساجد مهمی همچون مسجد کوفه، سهله و حنانه؛ و بسیاری از شخصیت‌های مهم تاریخی نیز در این شهر مدفون شده‌اند. علاوه‌بر‌این، سفر به این شهر، فرصت مناسبی برای خرید سوغاتی برای شما فراهم می‌کند. در این...

وب‌گاه الف

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید گفت: «تابه‌حال پرونده جلال اسدی به بنیاد نیامده و سازمان حج و زیارت باید این کار را انجام دهد.»

وب‌گاه گسترش

غلامرضا رضایی، معاون امور حج و عمره سازمان حج و عمره، در خصوص ارائه تسهیلات به زائران عمره مفرده بیان کرد: با توجه به اینکه دریافت وام از بانک‌ها شامل پرداخت سود بانکی می‌شود، سازمان حج به منظور تخصیص وام به زائران، وارد مذاکره و رایزنی با بانک‌ها نشده است.