پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر 30 هزار نفر در نوبت اعزام به عمره مفرده قرار دارند.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حج و زیارت زمان تقریبی پیش ثبت‌نام برای سفر حج تمتع 1404 را اعلام نمود.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب امروز برگزار شد. معاون امور حج و عمره سازمان حج غلامرضا رضایی با اشاره به اعزام حدود 7 هزار زائر به سرزمین وحی، گفت: این زائران در قالب 69 کاروان از 17 استان از طریق 6 ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام شدند. رضایی افزود: تا امروز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حج و زیارت زمان حدودی پیش ثبت‌نام سفر حج تمتع 1404 را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: قرار است پیش ثبت‌نام از زائران حج تمتع، قبل از پایان آبان ماه انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حج. و زیارت زمان حدودی پیش ثبت‌نام سفر حج تمتع 1404 را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گزارشی از وضعیت اعزام‌های عمره داد و با بیان این‌که تعداد عمره‌گزاران اعزامی از مرز 7 هزار نفر فراتر رفته است، گفت: این زائران در قالب 69 کاروان از 17 استان از طریق شش ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با عرض تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله به پیشگاه امام عصر (عجل) و مقام معظم رهبری (مدظله) تلاش رژیم کودک کش را حرکتی بزدلانه دانست و تصریح کرد: راه سیدالشهدا مقاومت در سراسر جهان...

خبرگزاری مهر

معاون امور حج و عمره گفت: تعداد عمره‌گزاران اعزامی به سرزمین وحی از مرز 7 هزار نفر فراتر رفت.

خبرگزاری تسنیم

نخستین گروه از زائران عمره که از اواخر شهریور عازم سرزمین وحی شده بودند، بامداد امروز به کشور بازگشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: از هفته آینده همه پروازها از 16 ایستگاه پروازی در داخل کشور به مقصد فرودگاه جده انجام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که از هفته آینده ورود پروازهای عمره به فرودگاه جده منتقل خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با اشاره به شهید و مجروح شدن هزاران نفر در جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان از بسیج سازمان حج و زیارت خواست که برای کمک رسانی مردم را بسیج کند.