پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد و در این شرایط فعلا در دستور کار نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد و در این شرایط فعلا در دستور کار نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

تصاویری از آیین تکریم و معارفه وزیر میراث فرهنگی را مشاهده می کنید.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به اعزام زائران عمره مفرده، توصیه‌هایی را درباره بهره‌مندی معنوی و همچنین رعایت قوانین کشور میزبان مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از آیین تکریم و معارفه وزیر میراث فرهنگی را مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

270 نفر از زائران ایرانی با حضور در مدینه النبی سفر عمره خود را آغاز کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید تلاش کنیم تا به جایی برسیم که حداقل نخبگان فرهنگی دنیا ذهنیت خوبی نسبت به کشورمان پیدا کنند و نظرشان نسبت به ایران کاملا عوض شود.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور در مراسم معارفه وزیر جدید میراث فرهنگی گفت: حوزه‌های «گردشگری» و «صنایع دستی» مناسب ترین محورها برای بهبود دیپلماسی فرهنگی و دییلماسی عمومی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر گردشگری گفت: ما نیازمند توسعه هستیم و طبق قانون پیش می‌رویم. ما باید سالی صد هتل بسازیم.

خبرگزاری مهر

وزیر جدید میراث فرهنگی گفت: چالش‌های بزرگ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک شبه حل نمی‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حج و زیارت: روزانه 2 پرواز با ظرفیت هر کدام 250 نفر به عربستان صورت می گیرد که تا پایان سال 17 هزار زائر عازم خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین آجیلیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام زائران خانه خدا به مدینه منوره خبر داد و گفت: امروز (چهارشنبه، 28 شهریور) ساعت 18، نخستین پرواز زائران خانه خدا از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به مدینه منوره انجام می‌شود و زائران خانه خدا به‌مناسبت ایام ولادت پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص)، سفر معنوی خود را با زیارت مدینه منوره...