یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی حج نوشت: رییس سازمان حج و زیارت از رایزنی با عربستان برای افزایش سهمیه حج تمتع ایران تا 90 هزار نفر خبر داد و گفت: حج آینده دو نرخ خواهد داشت.

وب‌گاه الف

رییس سازمان حج و زیارت از رایزنی با عربستان برای افزایش سهمیه حج تمتع ایران تا 90 هزار نفر خبر داد و گفت: حج آینده دو نرخ خواهد داشت؛ چرا که عده‌ای در سال 1399 با ارز 9 هزار تومانی برای حج ثبت‌نام کردند، اما با همه‌گیری کرونا از سفر حج باز ماندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان حج و زیارت از رایزنی با عربستان برای افزایش سهمیه حج تمتع ایران تا 90 هزار نفر خبر داد و گفت: حج آینده دو نرخ خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدصادق حسینی درباره اقدامات سازمان حج و زیارت برای حج تمتع 1402 گفت: دور نخست مذاکرات ایران با طرف عربستانی سه هفته پیش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. انتظار داریم همان سهمیه پیش از شیوع ویروس کرونا دوباره به ایران اختصاص داده شود و علاوه‌بر آن، یک سهمیه اضافه هم داده شود.

وب‌گاه عصر ایران

حج سال آینده دو نرخی خواهد بود. برای افرادی که سال 1399 پول واریز کردند ارز 9 هزار تومانی تخصیص داده شده؛ چون قیمت ارز پایین‌تر از الان بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت از دو نرخی شدن حج 1402 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: امسال حج دونرخی خواهیم داشت.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: قطعاً امسال حج دو نرخی خواهیم داشت زیرا کسانی که سال 99 ثبت نام کردند با تخصیص ارز 9 هزار تومانی ثبت نام خود را تکمیل کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نوسانات ارزی باعث شد 40 هزار نفر از اعزام منصرف شوند. دلیل ریزش زائران همین است و ما نیازمند هزینه کرد و توجه مسئولان هستیم تا مجدداً شاهد انصراف مردم از سفر به عتبات عالیات نباشیم.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت از انصراف 40 هزار زائر عتبات از سفر به دلیل نوسانات ارزی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به مسئولیت مهم سازمان حج و زیارت در اداره امور سفر‌های زیارتی حج و زیارت عتبات عالیات سوالات خود را از رئیس سازمان حج و زیارت برای ما بنویسید.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: علما و اندیشمندان جهان اسلام باید تلاش کنند تا با تحلیل درست اوضاع، مسلمانان را با توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن آشنا کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: علی‌رغم دستور رئیس جمهور جهت سفر‌های ارزان و آسان به عتبات عالیات این روز‌ها مشکلات ارزی برای سفر داریم.

خبرگزاری دانا

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره با جزئیات ثبت نام مشمولان حج 1402 گفت: بیش از 10 هزار نفر در استان زنجان دارای فیش حج تمتع هستند که تا 1386 ثبت نام کرده اند.