یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت این سازمان تلاش دارد زمینه مذاکرات غیرحضوری با هتل‌داران سعودی را فراهم کند و با استفاده از راهکارهای مناسب در جهت کاهش هزینه‌ها در حوزه اسکان گام بردارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید صادق حسینی؛ رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه نشست صمیمی با کارگزاران زیارتی در جمع خبرنگاران در خصوص چرایی تشکیل چنین جلسه‌ای گفت: با توجه به وجود 2600 هزار دفتر زیارتی در کشور و فعالیت کارگزاران برای اعزام زائران به عتبات عالیات و حج و همچنین ضرورت مشارکت در ارائه نقطه نظرات این عزیزان به جهت روند اجرایی اعزام‌ها در طرح جدید عتبات، از...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هنوز قیمت حج تمتع 1402 مشخص نشده گفت: قطعاً حج آتی دو نرخی است چراکه حدود 37 هزارنفر از ثبت‌نام‌کنندگان باقیمانده سال 99 که پول پرداخت کرده و در اولویت اعزام هستند، با مبلغ پرداخت شده اعزام می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام نیک بین گفت: دو نرخی شدن حج قطعا فسادزا است و مجلس به این قضیه ورود می‌کند.

وب‌گاه الف

رییس سازمان حج و زیارت با بیان آنکه هنوز قیمت حج تمتع 1402 مشخص نشده و این موضوع مستلزم شاخص‌هایی است، گفت: قطعا حج آتی دو نرخی خواهد بود؛ چراکه حدود 37 هزارنفر از ثبت‌نام کنندگان باقی مانده از سال 99 که پول پرداخت کرده‌اند در اولویت اعزام هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت با بیان آنکه هنوز قیمت حج تمتع 1402 مشخص نشده و این موضوع مستلزم شاخص‌هایی است، گفت: قطعا حج آتی دو نرخی خواهد بود؛ چراکه حدود 37 هزارنفر از ثبت‌نام کنندگان باقی مانده از سال 99 که پول پرداخت کرده‌اند در اولویت اعزام هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حج تمتع سال آینده با حضور زائران کشورهای مختلف برگزار می‌شود. در سال جاری حج تمتع که قرار بود با حضور بیش از یک میلیون زائر برپا شود، به دلیل افزایش هزینه حج از سوی سعودی‌ها با حضور کم‌تر از 900 هزار زائر برپا شد و برخی از زائران از تشرف به سرزمین وحی بازماندند.

وب‌گاه عصر ایران

سید صادق حسینی: در خصوص هزینه‌های حج تمتع 1402 گمانه زنی‌هایی که توسط برخی محافل رسانه‌ای مطرح می‌شود حقیقت ندارند، زیرا تا دو موضوع مشخص نشود نمی‌توانیم هزینه حج 1402 را اعلام کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هزینه‌های اعلام شده برای حج تمتع 1402 حقیقت ندارند گفت: مشخص کردن هزینه حج دو متغیر اصلی دارد.

خبرگزاری دانا

سعید کریمی گفت: دفاتر زیارتی استان کرمانشاه آماده اعزام زوار عتبات عالیات در ماه های رجب و شعبان هستند.