پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نماینده، ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، با اتفاق آقای سیدعباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت در دومین حضور میدانی خود در هتل‌های محل استقرار کاروان‌های ایرانی در شهر مکه، از هتل «البلد الطیب» بازدید کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در هنگام صرف ناهار به سالن غذاخوری آقایان و بانوان زائر رفت و برای آن‌ها حجی مقبول را از درگاه خداوند...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان حج و زیارت به زائرانی که در عربستان حضور دارند، توصیه کرد کارت شناسایی «نُسُک» را در طول سفر حج، همراه داشته باشند.

وب‌گاه الف

مسئول ستاد حج در مکه اعلام کرد: آخرین گروه از زائران ایرانی 22 خردادماه به عربستان می‌رسد و پروازهای برگشت زائران از عربستان به ایران از دوم تیرماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول ستاد حج در مکه اعلام کرد: آخرین گروه از زائران ایرانی 22 خردادماه به عربستان می‌رسد و پروازهای برگشت زائران از عربستان به ایران از دوم تیرماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول ستاد حج در مکه اعلام کرد: آخرین گروه از زائران ایرانی 22 خردادماه به عربستان می‌رسد و پروازهای برگشت زائران از عربستان به ایران از دوم تیرماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون 75 هزار و 967 زائر ایرانی وارد عربستان شده‌اند که از این تعداد حدود 10 هزار نفر در مدینه حضور دارند و نزدیک به 66 هزار نفر هم به مکه مشرف شدند.

وب‌گاه فرارو

تمامی زائرانی که تاکنون از مدینه منوره به مکه مکرمه منتقل شده‌اند، عملیات انتقال آن‌ها با قطار صورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسوول ستاد عملیات حج اعلام کرد: آخرین گروه از زائران ایرانی بیت‌الله الحرام، روز چهارم ذی‌الحجه برای انجام اعمال و مناسک حج به فرودگاه جده منتقل خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با سفر حدود 70 هزار زائر ایرانی، نزدیک به 80 درصد حجاج ایران وارد عربستان شده‌اند. اعزام زائران تا هفته آینده ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

تاکنون بیش از 76 درصد زائران ایرانی از طریق فرودگاه‌های مدینه و جده وارد سرزمین وحی شده‌اند و تردد آنها بین شهرهای مدینه تا مکه و بالعکس نیز با قطار سریع‌السیر انجام می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به زائران ایرانی بیت‌الله الحرام توصیه کرد که از فرصت حضور در سرزمین وحی برای بالابردن معرفت دینی و ختم قرآن در مسجدالحرام غافل نشوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ارائه بیش از 101 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در عربستان خبر داد.

وب‌گاه الف

با نزدیک شدن پایان اعزام زائران ایرانی به عربستان، شمار ایرانی‌ها در دو شهر مدینه و مکه به 62 هزار و 99 نفر رسید. انتقال زائران ایرانی به این کشور تا 21 خرداد ماه ادامه دارد.