پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس ستاد مرکزی اربعین پیش بینی کرد: امسال چهار و نیم تا پنج میلیون زائر از مرزهای کشورمان برای حضور در مراسم اربعین عازم عراق شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: اربعین امسال تردد زوار از مرز خسروی 24 ساعته خواهد بود و به منظور تامین نیازمندی زائران و جهت سرعت دهی به تردد از گیت ها، طرح امام سجاد (ع) عملیاتی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال چهارونیم تا پنج میلیون زائر از مرزهای کشورمان برای حضور در مراسم اربعین عازم عراق شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رییس ستاد مرکزی اربعین، پیش‌بینی می‌شود امسال چهار و نیم تا پنج میلیون زائر از مرزهای ایران برای حضور در مراسم اربعین عازم عراق شوند.

خبرگزاری تسنیم

سفیر ایران در ریاض با اشاره به این که ظرفیت وزارت خارجه، سفارت ایران در عربستان و سرکنسول ایران در جده در خدمت زائران ایرانی بیت‌الله الحرام است، گفت: مذاکراتی با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری انجام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه بازدید از هتل‌های زائران در مکه، از هتل العلیان الماسی که 2800 زائر در آن اسکان دارند، بازدید کرد.

وب‌گاه تابناک

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: «از زمان آغاز عملیات حج تا کنون سه زائر ایرانی فوت شده‌اند.»

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از زمان آغاز عملیات حج تا کنون سه زائر ایرانی فوت شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: در طول تاریخ حج‌گزاری ایران اسلامی امسال در مقایسه با همه ادوار نسبت خادمان به زائران کمتر است و با کاهش بدنه خادمان حج، هفت کاروان به تعداد زائران افزوده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

3 زائر ایرانی از ابتدای حج فوت شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید عباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها در حج امسال نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته است، افزود: از زمان آغاز عملیات حج (24 اردیبهشت) تا کنون، دو زائر در مکه و یک نفر هم در مدینه فوت شده‌اند. وی گفت: تاکنون اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان مؤثر بوده است. رئیس سازمان حج و زیارت که در همایش سراسری روحانیون و حجاج...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان مؤثر بوده است، افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته تعداد فوتی‌ها کاهش داشته و تا امروز دو زائر در مکه مکرمه و یک نفر هم در مدینه جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه حدود 900 هزار نفر در کشورمان در نوبت اعزام به حج هستند و برای اعزام زائر بیشتر از بدنه کارگزاری حج کم شده است، گفت: اکنون پزشکان زائری داریم که داوطلبانه در مرکز پزشکی حج و زیارت ارائه خدمت می‌کنند. در طول تاریخ حج گزاری ایران اسلامی امسال در مقایسه با همه ادوار نسبت خادمان به زائران کمتر است و با کاهش بدنه خادمان حج، هفت کاروان به تعداد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: «از زمان آغاز عملیات حج تا کنون سه زائر ایرانی فوت شده‌اند.»