پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه الف

مرکز پزشکی حج و زیارت با اعلام اینکه در حال حاضر 19 نفر از زائران ایرانی در بیمارستان‌های عربستان در شهر مکه بستری شده‌اند، روند درمان آنها را خوب ارزیابی کرد.

وب‌گاه فرارو

مرکز پزشکی حج و زیارت با اعلام اینکه در حال حاضر 19 نفر از زائران ایرانی در بیمارستان‌های عربستان در شهر مکه بستری شده‌اند، روند درمان آن‌ها را خوب ارزیابی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

19 زائر ایرانی در بیمارستان‌های مکه بستری شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هیأت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، با حضور در بیمارستان‌های عربستان در مکه از زائران بیمار ایرانی در این بیمارستان‌ها عیادت و وضعیت جسمی آن‌ها را بررسی کرد. بنا بر اعلام مرکز پزشکی حج و زیارت، در حال حاضر 19 زائر ایرانی در بیمارستان‌های مکه بستری هستند و روند درمان این زائران، به خوبی در حال انجام است و جای نگرانی وجود ندارد. سازمان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باقری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ویژه در رفح گفت: طی روزهای اخیر شاهد حوادث تلخ و فاجعه باری علیه آوارگان فلسطینی در منطقه رفح بودیم که طی آن ده‌ها زن و کودک بی‌گناه، بی‌دفاع و مظلوم به شهادت رسیدند.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه عربستان سعودی با ابراز خرسندی از حضور حجاج ایرانی در مناسک حج امسال، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم همه تسهیلات لازم را برای حجاج ایرانی فراهم کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان با ابراز خرسندی از حضور حجاج ایرانی در مناسک حج امسال، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم همه تسهیلات لازم را برای حجاج ایرانی فراهم کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عربستان با ابراز خرسندی از حضور حجاج ایرانی در مناسک حج امسال، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم همه تسهیلات لازم را برای حجاج ایرانی فراهم کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار کارکنان آشپزخانه‌های مرکزی در مدینه، بر کیفیت غذای حجاج ایرانی تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست حجاج ایرانی به دنبال دستگیری گروه رسانه‌ای صدا و سیما در مدینه و بازگرداندن این گروه از عربستان به کشور گفت: تا آنجا که اطلاع دارم این اقدام برای اولین بار اتفاق افتاده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست حجاج ایرانی در واکنش به اخراج گروه 6 نفره از خبرنگاران صداوسیما گفت: چنین اتفاقی برای نخستین بار رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی در واکنش به اخراج گروه 6 نفره از خبرنگاران صداوسیما گفت: چنین اتفاقی برای نخستین بار رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن بازدید از هتل محل اقامت کاروان ویژه جانبازان 1403 از آنها خواست تا در جوار حرم نبوی با خود عهد ببندند تا تحقق یکی از اخلاقیات و سیره پیامبر (ص) را بعنوان سوغات ببرند و همراه داشته باشند.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دنبال دستگیری گروه رسانه‌ای صدا و سیما در مدینه و بازگرداندن این گروه از عربستان به کشور، گفت: تا آنجا که اطلاع دارم این اقدام برای اولین بار اتفاق افتاده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام والمسلمین نواب از ورود بیش از نیمی از حجاج کشورمان به سرزمین وحی از آغاز عملیات حج خبر داد.