دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غریب آبادی بیان کرد: وزیرامور خارجه شخصا پیگیر آزادی این حاجی ایرانی است و با چند از همتایان خود در کشورهای همسایه برای آزادی وی گفتگو کرده است که در این زمینه مداخله کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فهرست مراکز فروش ارز اربعین (صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران و شعب منتخب بانک‌های عامل) برای فروش ارز اربعین اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فهرست مراکز فروش ارز اربعین (صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران و شعب منتخب بانک‌های عامل) برای فروش ارز اربعین اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فهرست مراکز فروش ارز اربعین (صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران و شعب منتخب بانک‌های عامل) برای فروش ارز اربعین اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

اعزام کاروان‌های زیارتی از مرزهای زمینی و هوایی عراق به حالت قبل برگشته و کاروان‌های زمینی از صبح امروز (چهارشنبه نهم شهریورماه) پس از بازگشایی مرزهای خاکی، اعزام‌ها را از سرگرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در حج و زیارت با بیان اینکه نویسندگان غربی نگاه مادی‌گرا به تمدن دارند و اربعین با چنین نگاهی فاصله زیادی دارد، گفت: تمدنی که غربی‌ها به ذهن مردم و جامعه القاء می کنند، تمدن نیست، بلکه تمدن را می‌توانیم در حرکت اربعین مشاهده کنیم که از ظرفیت عظیم و فراوانی برخوردار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زائران ضمن فعال‌سازی PIN سیم‌کارت و رمز گوشی، در طول سفر از تحویل گوشی همراه به افراد غیرخودداری و از اتصال به اینترنت‌هایی ناشناس و باز کردن فایل‌ها و پیام‌های ناشناس خود‌داری کنند.

خبرگزاری دانا

زیر ساخت‌های لازم 6 مرز برای تردد زائران فراهم شده است تا زئران بدون هیچ مشکلی برای پیاده روی اربعین حسینی وارد عراق شوند و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته 3 الی4 میلیون نفر زائر در اربعین امسال حضور خواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین آمار ثبت نام زوار اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح اظهار داشت: تا ظهر روز گذشته 2 میلیون و 40 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تعداد زوار افزایش پیدا کند چرا که تا قبل از اربعین برای ثبت نام در سامانه سماح زمان باقی است. رئیس سازمان حج و زیارت افزود: کسانی که سنوات قبل...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حج و زیارت، آخرین وضعیت سفر به سوریه و همچنین شرکت در عمره مفرده را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از بازگشایی مرز هوایی عراق خبر داد و گفت: مرزهای زمینی هم به زودی باز خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، سفر هوایی به عراق از سرگرفته شده است اما اعزام زمینی همچنان متوقف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وحید اسکندری مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: به دنبال بازگشایی مرزهای هوایی عراق، اعزام کاروانی زائران از طریق مرز هوایی به شهرهای نجف و کربلا از سر گرفته شد.