دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور اقتصاد و دارائی از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه سه تا پنج میلیون تومانی به زائران اربعین خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد تا سقف 5 میلیون تومان تسهیلات برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان از سوی بانکهای زیرمجموعه این وزارتخانه پیش بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی در پاسخ به سوالی در مورد بازداشت تیم پرواز ایرانی گفت: اتهامات وارد علیه تیم گروه پرواز ایران در آرژانتین یک اتهام بی پایه و اساس است؛ تا کنونن هیچ سندی دال بر ارتکاب جرم علیه این افراد ارایه نشده است. فعالیت دیپلماتیک جمهوری اسلامی تا آزادی بی قید و شرط این افراد ادامه دارد.

وب‌گاه گسترش

توسعه فرودگاه بین المللی لارستان فارس در ابعاد مختلف به ویژه در زمینه افزایش پروازهای داخلی و خارجی با قوت و جدیت ادمه دارد و این بار مدیرکل این فرودگاه اعلام کرد که مجوزهای مورد نیاز برای پرواز در مسیر مستقیم لار - نجف صادر شده است.

خبرگزاری دانا

تاکنون دو میلیون و 474 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند، همچنین می‌توان گفت خروج اربعین حسینی از مرز نیم میلیون نفر گذشت.

خبرگزاری ایرنا

لارستان - ایرنا - توسعه فرودگاه بین المللی لارستان فارس در ابعاد مختلف به ویژه در زمینه افزایش پروازهای داخلی و خارجی با قوت و جدیت ادمه دارد و این بار مدیرکل این فرودگاه اعلام کرد که مجوزهای مورد نیاز برای پرواز در مسیر مستقیم لار - نجف صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علت کمبود بلیت اینترنتی اتوبوس های اربعین را جلوگیری از خرید چارتری یا تبانی با برخی شرکت ها عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: انتقاداتی که بابت فروش اینترنتی مطرح می‌شود، به همین دلیل است که میزان تقاضا چندان زیاد نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام مسئول درباره علت کمبود بلیت اینترنتی اتوبوس ها برای سفر اربعین، گفت: انتقاداتی که بابت فروش اینترنتی مطرح می‌شود، به همین دلیل است که میزان تقاضا چندان زیاد نیست

خبرگزاری مهر

رییس سازمان حج و زیارت گفت: امداد گران و راهنمایان قوت قلب و آرامش خاطر زائران اربعین هستند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علت کمبود بلیت اینترنتی اتوبوس های اربعین را جلوگیری از خرید چارتری یا تبانی با برخی شرکت ها عنوان کرد.

خبرگزاری مهر

مدیر روابط عمومی فرودگاه پیام از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت: در سال جاری برای اولین بار پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه پیام برقرار شده است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغار پیش‌فروش بلیت‌های اربعین از روز شنبه هفته جاری، بسیاری از متقاضیان از نخستین ساعات ابتدایی بامداد، با مراجعه به سایت فروش بلیت و حتی با حضور در محل پایگاه فروش، موفق به تهیه بلیت نشدند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از راه‌اندازی 15 مرکز درمانی بین راهی در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی در مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زوار اربعین روزهای سفر خود را مدیریت کنند و از حضور طولانی مدت به ویژه در کربلای معلی پرهیز نمایند.