دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: درخواست ما از زائران این است که با توجه به اتفاقات کشور عراق تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مرزهای استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام خودداری کنند تا شاهد ازدحام در مرزها نباشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدمصطفی فاطمی با اشاره به تحولات و اتفاقات کشور عراق، اظهار کرد: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و ستاد مرکزی اربعین هماهنگی کامل با هم دارند و در این‌باره بین این دو دستگاه هماهنگی لازم برای ارائه خدمات شایسته به زائران صورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تمامی زائران ایرانی عتبات عالیات که در قالب کاروانهای زیارتی مشرف شده اند، در حال حاضر در امنیت و سلامت هستند و ان شاالله تحت تدابیر امنیتی به میهن اسلامی بازمی گردند و در این خصوص هیچ نگرانی وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت زائران کشورمان در کشور عراق با توجه به شرایط کنونی این کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به ناآرامی های پدید آمده در برخی شهرهای کشور دوست و برادر عراق و محدودیت های اعمال شده از سوی مسئولان این کشور، تمامی اعزام های این سازمان ازمرزهای زمینی و هوایی موقتاً و تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای با اشاره به ناآرامی‌های پدید آمده در برخی شهرهای کشور دوست و برادر عراق و محدودیت‌های اعمال شده از سوی مسئولان این کشور، تمامی اعزام‌های این سازمان ازمرزهای زمینی و هوایی موقتاً و تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود و از سرگیری اعزام‌ها منوط به رفع ناآرامی‌ها است.

وب‌گاه عصر ایران

تمام زائران ایرانی عتبات عالیات که در قالب کاروان‌های زیارتی مشرف شده‌اند، در حال حاضر در امنیت و سلامت هستند و ان‌شاالله تحت تدابیر امنیتی به میهن اسلامی بازمی‌گردند و در این خصوص هیچ نگرانی وجود ندارد.

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت با اشاره به لغو تمام اعزام‌های هوایی و زمینی به عراق در شرایط کنونی این کشور، درباره سفرهای اربعین توضیحاتی داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام با بیان اینکه با توجه به تهمیدات انجام شده با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی زائرانی که هم‌اکنون در مرز مهران استقرار دارند، برای اسکان و اقامت آنان هیچ‌گونه جای نگرانی وجود ندارد، اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان فردا تا ظهر هم میزبان این عزیزان هستیم، اما لازم است که این عزیزان به استان‌ها و شهرستان‌های خود برگردند و با همه ظرفیت‌ها در راستای برگشت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام نویسی در سامانه سماح همچنان ادامه دارد و زمان بازگشایی مرزها و امکان تشرف زائرین از طریق ستاد مرکزی اربعین اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت زائران کشورمان در عراق با توجه به شرایط کنونی این کشور اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، فردا تا ظهر میزبان زائرانی هستیم که هم‌اکنون در مرز مهران استقرار دارند؛ اما لازم است که این عزیزان به استان‌های خود برگردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت زائران کشورمان در کشور عراق با توجه به شرایط کنونی این کشور اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین به خبرآنلاین گفت: «کسانی‌که در داخل عراق هستند در محله‌های امنی حضور دارند، مسافران ایرانی هم نبایستی فعلاً به مرزها مراجعه کنند.»

وب‌گاه گسترش

معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و به‌محض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگی‌ها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال می‌شود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت گیرد تا قطعه بدون عیب وارد چرخه تولید و خدمات شده و فرصت ادامه تولید به قطعه معیوب داده نشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با تشدید ناآرامی‌ها در عراق و بسته شدن مرزها با این کشور آن هم در نخستین روز آغاز سفر اربعین، بسیاری از زائران در انتظار بازگشایی مرزها و سفر اربعین هستند. اما ستاد اربعین اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی امکان سفر به عراق وجود ندارد.