جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک مسئولان ستاد اربعین و نمایندگان ساترا به‌منظور برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایام اربعین برگزار و از بزرگ‌ترین سفر مجازی راهپیمایی عظیم اربعین با حضور حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب رئیس بعثه مقام معظم رهبری و نماینده، ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، ایمان...

وب‌گاه مشرق نیوز

با نزدیک شدن به ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، شوق زیارت آستان مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) در بین آزادمردان جهان بیشتر می‌شود.

خبرگزاری مهر

همسر اصغر فلاح پیشه می گوید شوهرش شوهرش در گرمای تابستان از ساعت 15 تا 2 بامداد مسافرکشی می کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سامانه راهپیمایی مجازی اربعین در مراسمی با حضور مسئولان ستاد اربعین و نمایندگان ساترا و چند تن از مدیران کشوری در سالن وحدت سازمان حج و زیارت رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

سامانه راهپیمایی مجازی اربعین در مراسمی با حضور مسئولان ستاد اربعین و نمایندگان ساترا و چند تن از مدیران کشوری در سالن وحدت سازمان حج و زیارت رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

تعداد زائران ثبت‌نام‌کننده در سامانه سماح برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی 1402 از 2 میلیون نفر عبور کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زائران با ثبت‌نام در سامانه سماح، کارت زائر اربعین دریافت می‌کنند که روی آن کیو آر کد هم قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنابر اعلام دولت عراق، زائران اربعین حسینی (ع) که قصد عزیمت از طریق خطوط هوایی به کشور عراق دارند، نباید اقلام ممنوعه از جمله پاوربانک یا همان شارژر سیار تلفن همراه را به‌همراه داشته باشند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیات گفت: افرادی که اعتبار گذرنامه‌شان به اتمام رسیده، برای دریافت گذرنامه زیارتی یا صدور مجدد آن اقدام کرده اند، می‌توانند با خالی گذاشتن این قسمت در سامانه سماح، سایر مراحل ثبت نام را انجام دهند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور در پاسخ به پرسشی درباره درگیری بین آمر به رعایت حجاب و فرد دیگری در شیراز و اینکه آغازکننده درگیری آمر به رعایت حجاب بوده است، تأکید کرد: نه، این حرف غلط است به این دلیل که قوه قضائیه برای کسی حکم داد که به آمر رعایت حجاب حمله کرده بود. این گزارش غلط است و آمر به رعایت حجاب براساس اصول تذکر داده و فرد مقابل او خلاف عمل کرده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا محمدی گفت: 154 هزار و 500 زائر شامل خواهران و برادران هموطن در قالب 3900 کاروان راهی عراق شده‌اند. به گفته وی هزینه‌های اعزام براساس نوع ارائه خدمات اسکان و پذیرایی در حدود 5، 7 و 13 میلیون تومان توسط متقاضیان این سفر معنوی تعیین خواهد شد. از این پس سه شنبه هر هفته هواپیمایی کاسپین کاروان زائران ایرانی را به سوریه منتقل کرده و زائران باقی...