جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به پرسشی درباره شکل‌گیری صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها، اظهار کرد: اتفاق مهمی نبوده است. وزارت نفت تدابیری برای ساماندهی بهتر کار خود انجام داده بود و در چند نقطه صف درست شد که با تدبیر انجام شده، این مشکل هم حل شد. برخلاف مصرف بسیار بالای بنزین، وزارت نفت به‌خوبی نیاز‌ها را تأمین کرده و مشکلی از این جهت نداریم، هرچند تأکید ویژه به کاهش مصرف و بهینه‌سازی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور درباره پیش‌ثبت‌نام چهره‌های سیاسی در انتخابات گفت: چهره‌بودن یا نبودن کاندیداها به ارزش‌گذاری منجر می‌شود و ما نمی‌خواهیم این اقدام را انجام دهیم اما باید بگویم که از همه طیف‌های فکری در انتخابات پیش‌ثبت‌نام کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وحیدی درباره آخرین وضعیت پرونده حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، تاکید کرد: متهمان این پرونده از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دستگیر شدند و باید محاکمه شوند و مراحل بعدی طی شود. خود فرد تروریست اهل تاجیکستان بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد وحیدی در حاشیه نشست امروز هیأت دولت گفت: توصیه شده است زائران به دلیل هوای بهتر مرز تمرچین نسبت به مرز‌های دیگر از آنجا بیشتر تردد کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی، وزیر کشور، در حاشیه نشست امروز هیأت دولت، با بیان اینکه هیچ کدام از مرز‌های کشور مشکل ندارند، گفت: مرز تمرچین، چون هوای بهتری از نظر گرما دارد توصیه شده از آنجا بیشتر تردد کنند. وزیر کشور همچنین با اشاره به قیمت بلیت هواپیما در ایام اربعین، تاکید کرد: قیمت بلیت هوایپمای اربیعین 8 میلیون تومان تعیین شده و خارج از آن نباید صورت بگیرد و...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره بازداشت عکاس تسنیم در افغانستان و پیگیری این موضوع توسط دولت عنوان کرد: دولت حتما این موضوع را پیگیری می‌کند اما جزئیات پیگیری‌ها را باید از وزارت خارجه دنبال کنید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره بازداشت عکاس تسنیم در افغانستان و پیگیری این موضوع توسط دولت عنوان کرد: دولت حتما این موضوع را پیگیری می‌کند اما جزئیات پیگیری‌ها را باید از وزارت خارجه دنبال کنید.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: زائران افغانستانی با ویزای عراق می توانند از ایران عبور کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سنت اربعین برای گرامیداشت امامی که قاری بود و پیام داشت و یک رسانه بود برگزار می‌شود، گفت: این رسانه آنقدر قوی است که پیروان ادیان دیگر را عاشق ایشان کرده است. ما در بخش‌هایی از جهان «روز امام حسین (ع)» داریم و برای ایشان نذر می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت درباره اختلال چندباره سامانه سماح که منجر به انتقادات زیادی از سوی متقاضیان ثبت‌نام شده بود، توضیحاتی داد.

خبرگزاری تسنیم

امروز 31 مرداد ماه است و با وجود شدت گرفتن مراجعه متقاضیان ثبت‌نام در سامانه سماح برای حضور در اربعین حسینی، همچنان شاهد اخلال و اشکال در این سامانه و عدم امکان برای ثبت‌نام متقاضیان جدید هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از افزایش 35 درصدی سفر زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام ماه محرم خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی بر برگزاری هرچه سریعتر شورای عالی حج برای تصمیم‌گیری درباره مسائل سفرهای عمره تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین نواب در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت بر برگزاری هرچه سریعتر شورای عالی حج برای تصمیم گیری در باره مسایل سفرعمره تاکید کرد.