جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: پیگیری برای برگزاری هرچه سریع‌تر شورای عالی حج ضروری است.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: در تماس با طرف‌های ذیربط در وزارت حج و عمره عربستان تاکید شده است که همچنان در انتظار دریافت پاسخ درخصوص درخواست‌های مطرح شده از طرف سازمان حج به عنوان متولی سفرهای زیارتی در کشور است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: پیگیری برای برگزاری هرچه سریعتر شورای عالی حج ضروری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه درباره ادعای اخیر اسراییل علیه سپاه پاسداران گفت: اینکه مقامات رسمی کشور دیگری را مورد ترور قرار دهند نشان می‌دهد ماهیت آنها تروریستی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عددی که اکنون برای صف حج عمره داریم حدود 5 میلیون و 800 هزار نفر و برای حج تمتع بیش از یک میلیون نفر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به‌طور مستقیم پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد هاشمی درباره احکام قضایی صادر شده برای برخی از هنرمندان در چند ماه اخیر و تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری در این ارتباط اظهار داشت: واقعا پیگیر این مساله هستیم و قول هم گرفتیم و همچنان پیگیری می‌کنیم تا به سرانجامی برسد. وی افزود: به طور مصداقی، مساله سعید روستایی و آزاده صمدی را چندین بار پیگیری کردیم. چند مورد حکم بود که خیلی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که پیگیر احکام قضایی هنرمندان هستیم گفت: دغدغه محتوایی عجیبی در خانواده‌های ایرانی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره تعداد زوار اربعین از ایران، خاطرنشان کرد: برغم اینکه تدارک ما برای حدود 6 میلیون نفر بود اما تا ساعت 6 بعد از ظهر روز پنجشنبه 4 میلیون و 196 هزار نفر زائر از مرزهای ما تردد کردند.