جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفرهای زیارتی به سوریه تا اطلاع ثانوی متوقف شد. سفرهای زیارتی به سوریه تا اطلاع ثانوی متوقف شد. به گزارش عرشه آنلاین، سفرهای زیارتی به سوریه با توجه به تداوم ناآرامی‌ها در فلسطین اشغالی به طور موقت متوقف شد و تا اطلاع ثانوی هیچ زائری به دمشق اعزام نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفرهای زیارتی به سوریه به دلیل ناآرامی‌ها در منطقه و درگیری‌ها در فلسطین اشغالی به طور موقت متوقف شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار و آخرین اقدامات اجرایی درباره از سرگیری سفرهای عمره مطرح و بررسی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت آخرین اقدامات اجرایی درباره از سرگیری سفر‌های عمره بررسی شد.

خبرگزاری تسنیم

معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری شرایط جذب و سیاست اعزام روحانیون به سفرهای عمره را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرایط جذب و سیاست اعزام روحانیون به سفر‌های عمره اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست تخصصی کارگزاران حج و زیارت گفت: امیدواریم به زودی حج عمره به طور مجدد از سر گرفته شود که سهمی از آن به دانشجویان اختصاص داده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت از ظرفیت‌سازی برای اعزام 47 هزار زائر در قالب کاروان‌های زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت در سفرهای زمینی و هوایی به عتبات عالیات در مهرماه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امورعتبات سازمان حج و زیارت گفت: هم اکنون سفر عتبات برمبنای 6 شب و 7 شب طول سفر به صورت زمینی از مبدا تهران، از 5 میلیون و 700 تا هشت میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از اعزام 5 هزار کاروان از سراسر کشور به عتبات عالیات خبر داد و گفت: 197 هزار و 700 زائر ایرانی از ابتدای سالجاری تاکنون از نقاط مختلف کشور راهی عتبات عالیات شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط باید با تامین سریعتر منابع ارزی موردنیاز، سفر‌های حج عمره را در خدمت‌رسانی به زائران یاری دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت نظارت و پیشگیری محتواهای فرهنگی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده آن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری عراقی واع، سازمان حج و زیارت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: سامی المسعودی، رئیس سازمان کل حج و عمره عراق با ماجد الوائلی، استاندار نجف اشرف و هاشم الکرعاوی، معاون استاندار دیدار کرد. در این دیدار سازوکار حمل و نقل زائران و کاهش ازدحام جمعیت برای موفقیت آمیز بودن مراسم سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) مورد رایزنی قرار گرفت. المسعودی...

خبرگزاری تسنیم

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: علت ثبت‌نام نکردن یک میلیون زائر اربعین در "سماح" بررسی می‌شود.