پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو گفت: افراد دارای بیماری زمینه‌ای و کسانی که دارو مصرف می‌کنند قبل از اقدام به روزه گرفتن حتماً باید با پزشک معالج خود در خصوص نحوه مصرف دارو مشورت کنند تا بر اساس شرایط منحصر به فرد هر بیمار توصیه‌های لازم ارائه شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو کامل گفت: پروانه تولید آرد کامل، نشانگر بهترین کیفیت نان است.

وب‌گاه گسترش

جنیدی جعفری، سخنگوی انجمن داروسازان ایران، اظهار داشت که بخشی از دارایی موسسان داروخانه‌ها از طریق سبد فروشی شرکت‌های پخش داروها هدر می‌رود و با گذشت تاریخ انقضای داروهای اجباری، مجبورند آنها را از بین ببرند.

وب‌گاه گسترش

سرانجام، وزارت بهداشت تصمیم گرفت تا آیین‌نامه‌ای را درباره تعیین تکلیف توزیع آنلاین داروها تدوین کند. این آیین‌نامه که در روزهای اخیر به صورت پیش‌نویس منتشر شده است، با انتقادات حقوق‌دان‌ها روبه‌رو شده و از نظر قانونی ایراداتی دارد. مدیران پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو نیز اعتقاد دارند که این پیش‌نویس اشکالات جدی را به همراه دارد که شامل انحصار در توزیع داروها در سازمان غذا و دارو، خطر...

خبرگزاری تسنیم

دبیر کارگروه بررسی و تدوین فهرست رسمی دارویی سازمان غذا و دارو با اشاره به امکان ثبت غیرحضوری درخواست داروهای تک نسخه‌ای گفت: داروی تک نسخه‌ای ضد سرطان پمبرولیزومب بیشترین درخواست را طی سال جاری داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه مطالبه نان سالم باید در مردم ایجاد شود، گفت: ضرورت دارد نان کامل و سالم در کشور پخت شود زیرا آرد سفید بی‌خاصیت است.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر 70 کارخانه تولیدکننده آرد کامل و یک کارخانه تولیدکننده نان کامل (تافتون) به روش صنعتی هستند.

وب‌گاه فرارو

سرانجام وزارت بهداشت درباره تعیین تکلیف توزیع آنلاین دارو کوتاه آمد و در روز‌های اخیر پیش‌نویس آیین‌نامه خود را در این زمینه منتشر کرد. اما این پیش‌نویس به گفته حقوق‌دان‌ها از نظر قانونی ایراداتی دارد و به اعتقاد مدیران پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو، اشکالات جدی از جمله انحصار توزیع دارو در سازمان غذا و دارو، خطر رانت 10‌هزار میلیارد تومانی و کاهش کیفیت و خدمات در توزیع آنلاین دارو متوجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین شیرخشک در تعطیلات نوروز وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین شیرخشک در تعطیلات نوروز وجود ندارد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو با استناد به گزارشات مستند، داروی «دیسپورت 500» را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده، موضوع را به معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داشتن قد بلند یکی از تمایلات کودکان و والدینشان است. باید توجه داشت که علاوه بر ژنتیک که در قد نقش بسزایی دارد تغذیه نیز از عوامل تاثیر گذاردیگر بر روی روند رشد قدی است. به گزارش عرشه آنلاین، داشتن قد بلند یکی از تمایلات کودکان و والدینشان است. باید توجه داشت که علاوه بر ژنتیک که در قد نقش بسزایی دارد تغذیه نیز از عوامل تاثیر گذاردیگر بر روی روند رشد قدی است. احمد اسماعیل زاده گفت:...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان غذا و دارو: تبلیغ دارو به هر شکل در قانون کشور ممنوع اعلام شده و فروش و عرضه دارو در فضای مجازی اکیداً ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان غذا و دارو درباره تزریق بوتاکس تقلبی دیسپورت 500 هشدار داد. سازمان غذا و دارو درباره تزریق بوتاکس تقلبی دیسپورت 500 هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو با استناد به گزارشات مستند، داروی «دیسپورت 500» را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده این فراورده، موضوع را به معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع دهند.

وب‌گاه عصر ایران

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، داروی دیسپورت 500 تقلبی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو با استناد به گزارشات مستند، داروی «دیسپورت 500» را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده، موضوع را به معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع دهند.