جمعه 31 فروردین 1403

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری برای سلامتی خود این نوشیدنی را در برنامه روزانه خود گنجانده اند و برخی هم معتقدند که با نوشیدن قهوه حس و حال بهتری دارند و خستگی کار روزانه را از خود دور می کنند.

وب‌گاه گسترش

سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، درباره وضعیت عرضه شیرخشک در سطح داروخانه‌های کشور توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه الف

سرپرست اداره امور داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش سازمان غذا و دارو گفت: در راستای تسهیل دسترسی مردم به خدمات دارویی در ایام تعطیلات علاوه بر داروخانه‌های شبانه روزی، داروخانه‌های روزانه و نیمه وقت متقاضی با شرط حضور مسئول فنی به صورت کشیک، خدمات دارویی ارایه می‌دهند.

وب‌گاه گسترش

با توجه به افزایش حضور زائران در ایام نوروز، وضعیت برخی داروهای کمیاب در داروخانه‌های اطراف حرم رضوی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری شد. به عنوان مهمترین کلانشهر مذهبی ایران، مشهد همواره یکی از مقاصد اصلی سفر برای مسافران داخلی و خارجی، به ویژه در تعطیلات نوروز بوده است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره امور داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش گفت: در ایام تعطیلات، حضور مسئول فنی در داروخانه ها الزامی است.

وب‌گاه عصر ایران

سرپرست اداره امور داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه فعالیت داروخانه‌ها بدون داشتن مسئول فنی غیر مجاز است، گفت: مسئول فنی واجد شرایط، همان دکتر داروساز است که باید در تمام ساعات فعالیت در داروخانه حضور داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، بر مشاوره با داروساز برای مصرف فرآورده طبیعی، سنتی و مکمل تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

نویسندگان با استفاده از داده‌های برچسب مکمل‌های روغن ماهی موجود در بازار، درباره آنچه این برچسب‌ها واقعاً می‌گویند، تحقیق کردند.

وب‌گاه عصر ایران

سرپرست فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو: بسیاری از دارو‌های مکمل و نیروزا که در حال حاضر در بازار سیاه دارو یافت می‌شود، حاوی ترکیبات خطرناک و دارو‌های شیمیایی همچون کورتون‌ها هستند؛ متأسفانه جوانان به منظور ایجاد نیروزایی و چاقی یا لاغری ممکن است از آن‌ها استفاده کنند. توصیه می‌شود شهروندان مکمل‌های مورد نیاز خود را صرفاً از طریق داروخانه‌ها تأمین کنند نه فضای مجازی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت بهداشت در واکنش به درگذشت دکتر پرستو بخشی، متخصص قلب و عروق گفت: سخنگوی وزارت بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند کاری این پزشک گفت: ایشان طرح تخصص خود را به مدت یک سال به تعویق انداخته بود که وزارت بهداشت، در این زمینه همکاری لازم را با وی به عمل آورده، و با شروع طرح ایشان به فاصله یک سال بعد موافقت شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اداره خون و فرآورده های بیولوژیک سازمان غذا و دارو: دومین پالایشگاه پلاسما در کشور راه اندازی شد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: ارزش صادراتی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل در سال 1402 به 12 میلیون و 900 هزار دلار رسیده است.

وب‌گاه الف

سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، اولویت این اداره کل در ایام نوروز را، مدیریت مطلوب شیرخشک عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کارگروه بررسی و تدوین فهرست دارویی سازمان غذا و دارو شروط ورود دارو به فهرست دارویی کشور اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کارگروه بررسی و تدوین فهرست دارویی سازمان غذا و دارو شروط ورود دارو به فهرست دارویی کشور اعلام کرد.