چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های جهان خواستار تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر، از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویی در آمریکا به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده پاکستان در کنفرانس بین‌المللی فلسطین در استانبول گفت: مقاومت مسلحانه فلسطینیان از جمله حماس در برابر اشغال وحشیانه اسرائیل بر اساس قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل کاملاً موجه است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر ایران از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات دانشجویی در آمریکا انتقاد کرد و خواستار محکومیت آن از سوی کمیساری عالی حقوق بشر سازمان ملل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خیزش ضدصهیونیستی گسترده دانشجویان آمریکایی از کالیفرنیا تا تگزاس منجر به بهت زدگی و وحشت کاخ سفید، کنگره، سازمان سیا، پنتاگون و دیگر جریان‌های پنهان و آشکار قدرت در آمریکا شده است. افکار عمومی دنیا درحال رصد دقیق حوادثی هستندکه این روزها در دانشگاه‌های آمریکا رخ می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«میدل ایست نیوز» به نقل از یک مقام آگاه، جزئیات توافق امنیتی و نظامی و سیاسی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی را که به عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو ختم می‌شود فاش کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان ملل متحد اعلام کرد که آسیا در سال 2023 آسیب‌دیده‌ترین منطقه جهان از نظر آب‌وهوا و مخاطرات آب‌وهوایی بوده است که سیل و طوفان عامل اصلی تلفات و خسارات اقتصادی آن محسوب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

طول عمر انسان افزایش قابل توجهی داشته است. طبق گزارش بخش جمعیت سازمان ملل متحد، میانگین امید به زندگی در جهان از 47 سال در سال 1950 به 72 سال در سال 2022 افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش 25 ساله است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه گاردین به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع انگلیس ادعا کرد که دولت لندن در حال بررسی طرحی است که نیروهای این کشور را برای توزیع کمک‌های امدادی به غزه اعزام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه گاردین به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع انگلیس ادعا کرد که دولت لندن در حال بررسی طرحی است که نیروهای این کشور را برای توزیع کمک‌های امدادی به غزه اعزام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد یکشنبه از شلیک ده‌ها فروند موشک به منطقه میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه قرار است در سفر 2 روزه خود به ریاض، پیرامون تحولات «غزه» رایزنیهایی داشته باشد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش یمن امروز (شنبه) با انتشار تصاویری از هدف قرار دادن یک جنگنده آمریکایی در آسمان صعده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده، اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد 119.4 درصد رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش یمن امروز (شنبه) با انتشار تصاویری از هدف قرار دادن یک جنگنده آمریکایی در آسمان صعده خبر داد.