پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از شهادت یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه خبر می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیونگ یانگ، آمریکا را به دلیل تلاش برای ایجاد مکانیسم جدیدی برای نظارت بر اجرای تحریم‌ها علیه کره‌شمالی محکوم کرد و نسبت به «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چند روز پیش روزنامه آمریکایی «فایننشال‌تایمز» ضمن پرداختن به هزینه‌های سنگینی که «حمایت‌های بی‌قید و شرط»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ادامه اقدامات وحشیانه نظامیان اشغالگر صهیونیست در کرانه باختری، یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه درحال حاضر مساله ایجاد دولت فلسطینی بر روی میز مطرح نیست تاکید کرد که برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چرا آمریکا به قیمت پنبه شدن هر آنچه طی دهه‌های گذشته برای خود تحت عنوان «ارزش‌های آمریکایی» رشته، از این رژیم حمایت می‌کند؟ چرا پای اسرائیل که به میان کشیده می‌شود، آمریکا حتی ظواهر را هم رعایت نکرده و بدون پنهانکاری یا بازی با کلمات، خیلی علنی و واضح تبدیل به دیکتاتورترین، وحشی‌ترین و کثیف‌ترین رژیم می‌شود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه پیش‌نویس قطعنامه تحت حمایت آمریکا و ژاپن که خواستار عدم توسعه تسلیحات هسته‌ای جهت استقرار در فضا می‌شد را وتو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد از جامعه بین المللی خواست تا به هر گونه خشونت جنسی پایان دهد و در عین حال خواستار پایان فوری درگیری در غزه و فاجعه انسانی در این منطقه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پدر یک کودک غزه‌ای می‌گوید، فرزندش که در زمان جنگ به دنیا آمده بود، جز یک روز هیچ غذایی نخورده است؛ نه شیر خشک و نه هیچ چیز دیگر. پدر و مادرش آخرین پس‌اندازهای خود را برای غذا خرج کردند؛ به عبارت دیگر، جواهرات مادر را فروختند تا شیر بخرند و از سایر آوارگان درخواست آب کردند کردند تا شیر خشک را با آن مخلوط کنند. حالا حتی آن هم از بین رفته است. «ویویان یی» و «بلال شبیر» در گزارش 23آوریل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، در موضعگیری خود درباره تنش بین ایران و اسرائیل توضیحات مهمی ارائه کرد. به گفته وی «مشاهده می‌کنیم که خطراتی که در 7ماه گذشته سعی در جلوگیری از آن داشتیم، به تدریج واقعی می‌شوند. وقایعی که رخ داد هم استاندارد دوگانه غرب و هم احتمال وقوع جنگی را که می‌تواند کل منطقه را در برگیرد، نشان داد. در آخرین مورد، منبع مشکل باید به‌درستی شناسایی شود. اسرائیل از 7اکتبر،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: تهدید‌ها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده و پیشرفت ادامه داشته است ایران امروز را می‌توان کشوری پیشرفته و فناور نامید.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور کشورمان گفت: راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»، یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری با همتای سریلانکایی خود با بیان اینکه بعد از انقلاب روابط خوبی ایران و سریلانکا برقرار شد، تصریح کرد: این روابط رو به توسعه است و طی گفتگو‌هایی که با رئیس جمهور و همکاران شان داشتیم قرار شد این همکاری‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعتی، تجاری و اقتصادی فرهنگی و علمی و فناورانه بین دو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره جنوبی و آمریکا برای مقابله با تهدیدات فضایی احتمالی کره شمالی مانور مشترک برگزار کردند.