پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برغم حمایت های همه جانبه نظامی و امنیتی واشنگتن از اسرائیل در جنگ کنونی علیه غزه، «لیز گرانده» را به عنوان فرستاده ویژه جدید آمریکا در امور بشردوستانه خاورمیانه (غرب آسیا) منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا «لیز گرانده» را به عنوان فرستاده ویژه جدید آمریکا در امور بشردوستانه خاورمیانه (غرب آسیا) منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل تاکید کرد: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح و امنیت به منطقه این است که شورای امنیت رژیم سرکش اسرائیل را مجبور کند تا فورا جنگ و نسل‌کشی در غزه را متوقف و آتش‌بس فوری و دائمی برقرار کند و به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌اش در منطقه پایان دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مخالفان کابینه اسرائیل خواستار استعفای نخست وزیر اسرائیل شد.

وب‌گاه عصر ایران

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون وضعیت خاورمیانه گفت ایران خواستار لغو فوری تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل اعمال تحریم‌هایی بر اسرائیل را خواستار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشمندان اکنون در تلاش هستند تا دریابند که آیا دمای بالای غیرمعمول سال 2023، شتابی را در تغییرات آب‌وهوایی نشان می‌دهد، یا اینکه فقط یک ناهنجاری است که با بازگشت پدیده آب‌وهوایی ال‌نینو ناشی از گرم شدن سیاره زمین ایجاد شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 2011، بوتان اسپانسر قطعنامه سازمان ملل شد که از دولت ها دعوت می کرد تا شادی و رفاه را به عنوان راهی برای سنجش توسعه اجتماعی و اقتصادی در اولویت قرار دهند و بدین ترتیب، گزارش جهانی شادی متولد شد. در سال 2012، اولین گزارش منتشر شد که داده‌های نظرسنجی گالوپ را از سال 2006 تا 2010 بررسی می‌کرد و از پاسخ‌دهندگان تقریباً در هر کشوری می‌خواست زندگی خود را در مقیاس 0 تا 10 ارزیابی کنند. در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم اشغالگر برای دویست و دومین روز متوالی به تجاوزات خود علیه نوار غزه ادامه و محله ها، منازل و تجمعات آوارگان را هدف قرار می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که آمریکا بر اساس ارزیابی مکالمات مقامات این کشور و رژیم صهیونیستی پیش از عملیات «وعده صادق» ایران، انتظار دارد که پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران محدود باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی وزیر امور خارجه از محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در نشست گروه بریکس با موضوع تحولات خاورمیانه در مسکو خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر امور خارجه از محکومیت حمله اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در نشست گروه بریکس با موضوع تحولات خاورمیانه در مسکو خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که نخستین پرواز انتقال پناهجویان به روآندا هماهنگ شده است. این پرواز ظرف 10 تا 12 هفته دیگر انجام خواهد شد و به دنبال آن، چندین پرواز دیگر برنامه‌ریزی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل اذعان کرد که در نبردهای 24 ساعت گذشته نوار غزه 11 نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.