پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد

وب‌گاه عرشه آنلاین

پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای جانبدارانه پاسخ مشروع ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و در خصوص حمله غیرقانونی رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک ایران به ابراز تاسف بسنده کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ نمایندگان پارلمان اروپا امروز پنجشنبه در قطعنامه‌ای جانبدارانه و بدون در نظر گرفتن حق مشروع و قانونی ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی، عملیات موشکی و پهپادی اخیر ایران به سرزمین‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران کشور بزرگ و پهناوری است که به جهت وضعیت جغرافیایی، اقلیم‌های متنوع و چشم‌اندازهای گوناگون دارد. این وضعیت خاص جغرافیایی سبب پدید آمدن رفتارهای اجتماعی - اقتصادی متفاوت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه اعلام کرد که شمار پیکر شهیدانی که از گور دسته جمعی بیمارستان ناصر بیرون کشیده شده به 392 پیکر افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جملاتی مانند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» و «سپاه عمود خیمه انقلاب است» سوالاتی را در ذهن، بخصوص نسل جوان پررنگ می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر امور خارجه کره شمالی گفت: تحریم‌های آمریکا علیه کشورش به حلقه‌ای بر گردن خود واشنگتن تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه چین تأکید کرد: به همراه جامعه بین‌المللی برای ایجاد آتش‌بس و رسیدن کمک‌ها به غزه تلاش خواهیم کرد. ما مخالف هرگونه کوچ اجباری و یا مجازات دسته‌جمعی مردم فلسطین در غزه هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس پنجشنبه با دستور کار بررسی تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز به کار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، در صدر هیاتی برای حضور در هشتادمین نشست کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به تایلند، مقر این سازمان بین المللی، سفر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیام وزیر کشاورزی به نخستین نشست شورای حکام مرکز بین‌المللی مدیریت جامع حوزه آبخیز و منابع زیستی در مناطق خشک و نیمه‌خشک.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر جهاد گفت: ایران در راستای دستیابی به حفاظت، احیا و توسعه پایدار سرزمین، اقدامات بنیادین مختلفی در زمینه مدیریت پایدار مراتع، حفظ و صیانت از جنگل‌ها و به طور ویژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را در دستور کار خود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چری اتومبیل آخرین دستاوردهای خود را در نمایشگاه خودرو پکن از 25 تا 30 آوریل به نمایش خواهد گذاشت و همزمان میزبان کنفرانس جهانی فروشندگان است. موضوع اصلی این رویداد، یعنی "New Eco"، تعهد چری اتومبیل را به اصول حفاظت از محیط زیست، بشردوستی و محیط زیست نشان می‌دهد. چری به طور مداوم رویکردهای کاربر محور را در اولویت قرار داده است و در تلاش برای ایجاد یک اکوسیستم کاربر محور جدید است که تجربیات...

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه خودرو چری پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان از 25 آوریل تا 30 آوریل برگزار می‌شود که در آن استراتژی های توسعه جدید، فناوری‌های جدید و مدل‌های جدید چری در سطح جهانی رونمایی می‌شود. موضوع این رویداد "انرژی نو، محیط زیست جدید و عصر جدید" است. چری در شکل دادن به عصر جدید صنعت خودرو پیشگام و پیشرو است. با چشم انداز جهانی، چری به طور استراتژیک خود را در بخش انرژی‌های جدید جهانی قرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

چری اتومبیل فناوری هوشمند را به موفقیت جدید خود در تحقیق و توسعه تبدیل کرده و با موفقیت، فناوری اتصال هوشمند پیشرفته را برای معرفی پلت فرم T2X که هوش و ایمنی را در یک واحد ترکیب می کند، ادغام کرده است. پلتفرم T2X فناوری هوشمند پیشرو در جهان و صنعت خودرو را گرد هم آورده و به رهبری جامع در ابعاد مختلف دست یافته است. پلت فرم T2X پیشرفت های جامعی در فناوری هوشمند، تجربه رانندگی و سازگاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه با اشاره به کشف بیش از 140 گور دسته‌جمعی در نوار غزه اعلام کرد که بسیاری از اجساد فلسطینی‌ها در این گورها تکه تکه هستند و باید یک کمیته تحقیقات بین‌المللی برای رسیدگی به این جنایت وحشتناک اسرائیل تشکیل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره‌شمالی، آمریکا را به دلیل تلاش برای ایجاد مکانیسم جدیدی برای نظارت بر اجرای تحریم‌ها علیه کره‌شمالی محکوم کرد و نسبت به «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه خودرو چری پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان از 25 آوریل تا 30 آوریل برگزار می شود که طی آن، استراتژی جدید توسعه چری، فناوری ها و مدل های جدید در سطح جهانی رونمایی خواهند شد. موضوع این رویداد "انرژی نو، محیط زیست جدید و عصر جدید" است. در مواجهه با چالش ها و زمینه جدید در صنعت خودروسازی جهانی، چری اتومبیل به طور فعال با اتخاذ تدابیری مانند معماری قوای محرکه Qpower، مدل مدیریتی 4P+2P،...