سه‌شنبه 2 تیر 1405

سالمندان، کودکان و بیماران در کرمان از منزل خارج نشوند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سالمندان، کودکان و بیماران در کرمان از منزل خارج نشوند

کرمان - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان با اشاره به وجود گرد و غبار شدید در آسمان برخی مناطق این استان گفت: سالمندان، بیماران، کودکان و زنان باردار به منظور حفظ سلامت خود از منزل خارج نشوند.

سید محمد صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پدیده گرد و غبار در استان کرمان توصیه می شود، کودکان، افراد سالمند، زنان باردار و همچنین افراد دارای بیماری های زمینه ای قلبی و ریوی از حضور در اماکن و فضاهای باز خودداری کنند.

وی اظهار داشت: تمامی افراد جامعه در صورت امکان از حضور غیرضروری در فضاهای باز خودداری کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان تصریح کرد: با توجه به آلودگی هوا، گرد و غبار و کاهش دید افقی، از انجام سفرهای غیرضروری و تردد در راه های برون شهری خودداری بعمل آید.

وی گفت: افراد به منظور ممانعت از ورود گردوغباربه درون منازل و محیط های سرپوشیده، درب و پنجره را بسته و همچنین از بسته بودن کانال های کولر اطمینان حاصل کنند.

*س_برچسب‌ها_س*