پنج‌شنبه 12 مهر 1403

ساماندهی رابطین اتحادیه در فارس از اهداف نشست حلقه وصل است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
ساماندهی رابطین اتحادیه در فارس از اهداف نشست حلقه وصل است

شیراز - رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی فارس با اشاره به برگزاری نشست حلقه وصل گفت: ساماندهی رابطین اتحادیه در فارس از اهداف این نشست است.

شیراز - رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی فارس با اشاره به برگزاری نشست حلقه وصل گفت: ساماندهی رابطین اتحادیه در فارس از اهداف این نشست است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سروش زارع گندم صبح پنج شنبه در نشست حلقه وصل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی استان فارس با بیان اینکه این اتحادیه به دستور حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 تأسیس شد، گفت: با تأسیس این مجموعه حضرت امام و مقام معظم رهبری نماینده‌هایی داشتند که از سال 1378 حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه این تشکل انقلابی به منظور آماده سازی هم ترویج نگاه حضرت امام و مقام معظم رهبری در حوزه انقلاب اسلامی تأسیس شده است، ادامه داد: در ابتدای تأسیس اتحادیه‌ها به صورت مستقل فعالیت می‌کردند که بعد ستادهای استانی تشکیل و ساماندهی شد. و بعد از آن شهرستان‌ها به عنوان اتحادیه شهرستانی و بعد دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی استانی تشکیل شده است.

زارع گندم نشست حلقه وصل را نشست مسئولین شهرستانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی فارس دانست و افزود: ساماندهی رابطین اتحادیه، مربیان و دانش آموزان در فارس از اهداف نشست حلقه وصل است

وی گفت: در این نشست دو روزه جلسات تخصصی مرتبط، صحبت‌های اساتید در حوزه شبکه سازی و موارد نظیر برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی فارس در ادامه با اشاره به این موضوع که این اتحادیه از تشکل‌های رسمی وزارت آموزش و پرورش بوده و از طریق مدارس عضوگیری انجام می‌شود، گفت: در بازه‌های مختلف برای عضویت دانش آموزان زمان در نظر گرفته شده است که مهمترین آن عضوگیری دانش آموز توسط خود دانش آموزان منتخب در مدارس در ابتدای ماه مهر است.

زارع گندم ادامه داد: مقطع دیگر عضوگیری از اسفند تا خرداد انجام می‌شود و افراد توانمند در سطوح قرارگاه و تشکیلاتی قرار می‌گیرند.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی فارس تصریح کرد: دانش آموزان در پایه یازدهم و دوازدهم بعد از اتمام دروس خود در صورت داشتن شرایط لازم به عنوان مربی و مسئول برنامه در اتحادیه مشغول به فعالیت می‌شوند.