جمعه 14 اردیبهشت 1403

ستاد تنظیم بازار

ستاد تنظیم بازار

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز شنبه 12 اسفند 1402 برگزار شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: در حوزه نرخ بلیت هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری تابع سیاست‌های مراجع ذی‌صلاح و تصمیم‌گیر است و با متخلفان و گران‌فروشان برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بازرسی و نظارت جدی و اثرگذار بر باز7ار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت در بازار استان بدون اطلاع و هماهنگی ستاد تنظیم بازار ممنوع است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد: امسال جابه‌جایی 7 میلیون و 100 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر در طول سفرهای نوروزی 1403 را خواهیم داشت.

وب‌گاه فرارو

دستور کار صدو نوزدهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به موضوعی اختصاص داشت که به حوزه گردشگری مربوط می‌شد؛ قیمت‌گذاری قطار‌های مسافری پنج‌ستاره! بر اساس توافقات این شورا افزایش قیمت بلیت این قطار‌ها به سال 1403 موکول شد، در عین حال نرخی که در این جلسه پیشنهاد شده تغییر قیمت را در سال آتی نشان می‌دهد. این موضوع چه تاثیری بر گردشگری خواهد داشت؟ و آیا به کاهش سفر با این قطار‌ها...

وب‌گاه گسترش

در این گزارش قصد داریم تا به بررسی موضوع افزایش قیمت بلیط اتوبوس بپردازیم.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طبق تحلیل و پیش‌بینی‌ها بالغ بر 7 میلیون و 100 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای شامل 60 هزار دستگاه اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری کرایه بین شهری جابه‌جا می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در واکنش به ادعاها و شبهه‌افکنی‌های یک نماینده ردصلاحیت شده، پاسخ مبسوطی را درباره مسائل مختلف ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در ارتباط با ادعای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات چند ماه اخیر دولت سیزدهم توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: در نمایشگاه‌های بهاره، خرید اعتباری برای مصرف‌کنندگان با حمایت 2 بانک کشور اعمال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

درحالی بیش از 3 هفته از وعده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای برخورد با ایرلاین‌های متخلف می‌گذرد که برخی شرکت‌های هواپیمایی همچنان به گرانفروشی خود ادامه می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که چند ماه پیش بخشی از نیاز بازار مرغ از ترکیه وارد می‌شد اکنون وزیر جهاد کشاورزی از تولید بیش از نیاز مرغ در کشور خبر می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که چند ماه پیش بخشی از نیاز بازار مرغ از ترکیه وارد می‌شد اکنون وزیر جهاد کشاورزی از تولید بیش از نیاز مرغ در کشور خبر می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که چند ماه پیش بخشی از نیاز بازار مرغ از ترکیه و ارد می‌شد اکنون وزیر جهاد کشاورزی از تولید بیش از نیاز مرغ در کشور خبر می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اتاق اصناف ایران گفت: امسال برای نخستین بار اعتبار 20 میلیون تومانی خرید در کنار برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اضافه شده و مردم می‌توانند فقط با اعتبارسنجی این اعتبار دریافت و خرید کنند.