جمعه 14 اردیبهشت 1403

ستاد تنظیم بازار

ستاد تنظیم بازار

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها به صرفه نبودن حمل و نقل مسافری و کاهش تعداد اتوبوس‌ها، دلیل تعاونی‌های مسافربری برای افزایش قیمت بلیط اتوبوس بین شهری اعلام شده است.

وب‌گاه گسترش

یک عضو هیأت مدیره انجمن داروسازان ایران، انتقاد خود را از تاخیر سه ماهه در پرداخت سهم ارزی شیرخشک به داروخانه‌ها بیان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی درباره نرخ مصوب مرغ گفت: نرخ 78 هزار تومانی به نظر ما در وزارت جهاد، نرخی است که مناسب هست و می‌تواند به تولید کمک کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پیمان پاک قائم مقام تجارت و تنظیم بازار وزیر جهاد کشاورزی، سید احمد مقدسی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاو داران وعلی ابراهیمی رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی، با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری پنجشنبه 28 دی 1402 موضوع تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ را بررسی کردند. مجری: در خبر‌ها به نقل از قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی داشتیم که در آذر ماه میزان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، معتقد است: مرغ گرم با این حساب حول‌وحوش هشتاد و پنج تومان هشتاد و شش تومان باید باشد.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام تنظیم بازار وزارت کشاورزی گفت: در دو هفته قبل با واردات دام زنده قیمت‌ها هر کیلو 20 هزار تومان کاهش پیدا کرد و قیمت تعادلی برای شقه گوسفندی حدود 400 تا 420 هزار تومان است که اواخر سال به آن می‌رسیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا نیمه دوم اسفند عرضه داخلی ما افزایش پیدا می‌کند و در بهار سال آینده 25 درصد افزایش عرضه گوشت خواهیم داشت و بازار گوشت را تنظیم خواهد کرد.

وب‌گاه الف

معاون استاندار تهران با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل بازار شب عید گفت: میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان‌تر از بازار به مردم عرضه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون استاندار تهران با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل بازار شب عید گفت: میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان‌تر از بازار به مردم عرضه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون استاندار تهران با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل بازار شب عید گفت: میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان‌تر از بازار به مردم عرضه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون استاندار تهران با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل بازار شب عید گفت: میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان‌تر از بازار به مردم عرضه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون استاندار تهران از برپایی 20 نمایشگاه بهاره در استان تهران تا پایان اسفند ماه برای سهولت در تامین کالا‌های مورد نیاز مردم خبر داد.

وب‌گاه گسترش

تنها 2 روز از اعلام موقوف الاجرا شدن رای دیوان به نفع ایرلاین‌ها گذشته است، در حالی که بازار حمل و نقل هوایی به هم ریخته و بلیت پروازهای داخلی کمیاب شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی در نامه‌ای به رئیس سازمان هواپیمایی مدعی شدند پلمب دفتر دو ایرلاین در فرودگاه مهرآباد مغرضانه و با انگیزه شخصی صورت گرفته است.

وب‌گاه الف

در حالی 2 روز از اعلام موقوف‌الاجرا شدن رای دیوان به نفع ایرلاین‌ها می‌گذرد که بازار حمل‌ونقل هوایی دچار آشفتگی شده و بلیت پروازهای داخلی کمیاب شده است.