شنبه 1 اردیبهشت 1403

ستاد تنظیم بازار

ستاد تنظیم بازار

وب‌گاه گسترش

در جلسه شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به بیان مصوبات و دستورالعمل‌ها مربوط به سفرهای نوروزی در بازه زمانی 24 اسفند تا 24 فروردین‌ماه پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، «جبرئیل برادری» از تامین 5 هزار تن میوه و 300 تن خرما شب عید و ایام نوروز و ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، علاوه بر برنامه‌ریزی‌های دقیق برای میوه شب عید، در زمینه تامین خرمای مورد نیاز ایام مبارک ماه رمضان نیز ذخیره‌سازی‌های خوبی صورت گرفته و مشکلی در...

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرده است که توزیع تنظیم بازار میوه شب عید در سطح استان تهران از تاریخ 22 اسفند ماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه مباشرین توزیع کالاهای تنظیم بازاری در سطح استان تهران مشخص شده است، گفت: از 22 اسفند ماه روند توزیع تنظیم بازار میوه شب عید آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر از توزیع تنطیم بازار میوه شب عید از 22 اسفند ماه در سطح استان تهران داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه مباشرین توزیع کالاهای تنظیم بازاری در سطح استان تهران مشخص شده است، گفت: از 22 اسفند ماه روند توزیع تنظیم بازار میوه شب عید آغاز می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

در حوزه شهر تهران نیز میوه شب عید تنظیم بازار شامل سیب، پرتقال و خرما بر عهده سازمان میادین خواهد بود. قیمت این اقلام بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مشخص و توزیع می‌شود و به منظور کسب رضایت عموم مردم استان، میوه‌ها از یکنواختی و کیفیت مناسبی برخوردار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران از تامین و توزیع 5 هزار تن میوه شب عید برای استان تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز شنبه 12 اسفند 1402 برگزار شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: در حوزه نرخ بلیت هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری تابع سیاست‌های مراجع ذی‌صلاح و تصمیم‌گیر است و با متخلفان و گران‌فروشان برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بازرسی و نظارت جدی و اثرگذار بر باز7ار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت در بازار استان بدون اطلاع و هماهنگی ستاد تنظیم بازار ممنوع است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد: امسال جابه‌جایی 7 میلیون و 100 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر در طول سفرهای نوروزی 1403 را خواهیم داشت.

وب‌گاه فرارو

دستور کار صدو نوزدهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به موضوعی اختصاص داشت که به حوزه گردشگری مربوط می‌شد؛ قیمت‌گذاری قطار‌های مسافری پنج‌ستاره! بر اساس توافقات این شورا افزایش قیمت بلیت این قطار‌ها به سال 1403 موکول شد، در عین حال نرخی که در این جلسه پیشنهاد شده تغییر قیمت را در سال آتی نشان می‌دهد. این موضوع چه تاثیری بر گردشگری خواهد داشت؟ و آیا به کاهش سفر با این قطار‌ها...

وب‌گاه گسترش

در این گزارش قصد داریم تا به بررسی موضوع افزایش قیمت بلیط اتوبوس بپردازیم.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طبق تحلیل و پیش‌بینی‌ها بالغ بر 7 میلیون و 100 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای شامل 60 هزار دستگاه اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری کرایه بین شهری جابه‌جا می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در واکنش به ادعاها و شبهه‌افکنی‌های یک نماینده ردصلاحیت شده، پاسخ مبسوطی را درباره مسائل مختلف ارائه کرد.