جمعه 14 اردیبهشت 1403

ستاد تنظیم بازار

ستاد تنظیم بازار

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وضعیت قیمت بلیت قطار و اتوبوس برای سفرهای نوروزی همچنان مورد سوال مسافران است و به تازگی شاهد ابلاغ افزایش قیمت بلیت توسط وزارت راه و شهرسازی بوده ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور جزئیات نرخ بلیت هواپیما تا پایان سال 1402 را اعلام کرد و از عدم افزایش نرخ بلیت تا پایان سال جاری خبر داد.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر اقتصاد بیان کرده است که پیشنهاد دبیرخانه این بود که به روش قبلی، که توسط هیأت مدیره شرکت راه‌آهن تصویب شده بود، بازگردیم و قیمت‌گذاری در حوزه حمل و نقل، از جمله قطارهای پنج ستاره، حفظ شود.

وب‌گاه گسترش

گزارش‌ها به تدریج تکراری می‌شوند، اما جریان گزارش همواره متغیر است. در اکثر موارد، موضوع اصلی این گزارش‌ها "کمبود" است، اما نوع کمبود همیشه متفاوت است تا از خستگی مخاطب جلوگیری شود. در این بار دیگر، مورد بحث کمبود بلیت هواپیما است که در گذشته به آن اشاره کرده‌ایم اما توجه کافی به آن نشده است.

وب‌گاه الف

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: براساس درخواست انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی افزایش قیمت 54 درصدی بلیت قطارهای 5 ستاره، امشب در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تصویب شد.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی در بخشنامه ای میزان و نحوه اخذ مابه التفاوت ارز از کالاهای اساسی تامین ارز شده با ارز 4200 تومانی را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه پازل خروج از رکود تورمی دهه 90 تکمیل می‌شود، گفت: دولت تا حد زیادی بوروکراسی داخلی را از پیش پا برداشت‌.

خبرگزاری دانشجو

محمد علی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با نبود بلیط در ناوگان مسافربری و گران‌فروشی برخی شرکت‌های مسافربری، اظهار کرد: متاسفانه در بخش فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس شاهد نابسامانی هستیم. وی ادامه داد: شرکت‌های مسافربری باید به صورت مستقیم بلیط را برای فروش عرضه کنند؛ اما تعداد بسیار زیادی از بلیط‌ها به اشخاص دیگر برای فروش...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با تشریح مجموعه اقدامات دولت سیزدهم در انضباط بخشی مالی و پولی، مهار موتورهای تورم زا و همچنین اقدامات کوتاه مدت برای مقابله با تورم، تصریح کرد: مجموعه این اقدامات پازل خروج از رکود تورمی دهه 90 را تکمیل می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

"چپ‌های تحریمی" در جبهه اصلاحات اخیرا در بیانیه‌ای تازه مجددا بر تحریم انتخابات تأکید کردند. باید منتظر ماند و دید که عکس‌العمل سرویس‌های امنیتی کشور نسبت به این مسئله چه خواهد بود؟

خبرگزاری تسنیم

در حالی 13 روز از وعده برخورد با ایرلاین‌های گرانفروشی می‌گذرد که سازمان هواپیمایی کشوری در مقابل تخلف آشکار شرکت‌های هواپیمایی به یک تماشاچی تبدیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از خرید و ذخیره‌سازی 2500 تن سیب و 1200 تن پرتقال برای عرضه شب عید خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دفتر حمل و نقل سازمان راهداری گفت: در 10 ماهه امسال 123 میلیون مسافر از طریق حمل و نقل جاده‌ای جابه‌جا شده‌اند که نسبت به سال گذشته رشد 18 درصدی داشته است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواپیمایی کشور و وزارتخانه راه و شهرسازی در خصوص سامان‌دهی بازار بلیت هواپیما رسماً باید دخالت کنند تا بساط سوداگری در این حوزه برچیده شود. همچنین با توجه به عرضه سوخت هواپیما با قیمت پایین به شرکت‌های هوایی، ایرلاین‌ها بهانه‌ای برای افزایش قیمت بیش‌از اندازه نخواهند داشت.

وب‌گاه فرارو

از زمانی که احمد علاءالدوله در دارالخلافه طهران دو بازرگان خوشنام را به دلیل گران شدن قند که قیمت آن به‌خاطر جنگ روس و ژاپن افزایش یافته بود به چوب فلک سپرد و زمینه‌ساز نارضایتی عامه و جنبش مشروطه شد تا به امروز که احمد اصانلو در سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد با گرانی کالا و خدمات، خبر از جرایم ده‌ها میلیارد تومانی تولیدکنندگان مختلف ار حبوبات و مرغ گرفته تا خودرو و بلیت هواپیما...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک جامعه چگونه به کفر علی (ع) و مرگ ناخودآگاه امیرکبیر رضایت می‌دهد و جوامع چگونه با "انزوای نخبگان" از مسیر پیشرفت و حقانیت دور می‌شوند!؟