دوشنبه 9 مهر 1403

ستایش عجیب سرمربی الشرطه از آبی‌های ریاض / فیفا باید الهلال را به لیگ انگلیس بفرستد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستایش عجیب سرمربی الشرطه از آبی‌های ریاض / فیفا باید الهلال را به لیگ انگلیس بفرستد!

سرمربی الشرطه عراق در ستایشی عجیب و غریب از حریف تیمش می‌گوید اگر مسئول فیفا بود الهلال را به لیگ برتر انگلیس می‌فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد صلاح، سرمربی الشرطه عراق و تیمش فردا در عربستان کاری دشوار در پیش دارند. آنها باید در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیمی بروند که از قدرتهای بزرگ آسیا است و به خصوص از شروع فصل جدید عملکرد و نتایجی خارق‌العاده داشته است: الهلال.

البته نماینده عراق لیگ نخبگان را به شکلی غیرمنتظره خوب آغاز کرده و موفق شده در هفته اول النصر را در خانه‌اش متوقف کند. شاگردان احمد صلاح در عراق کاری کردند که لوئیس کاسترو سرمربی پرتغالی النصر اخراج شود.

سرمربی الشرطه امروز در نشست خبری خود به ستایش از قدرت و کیفیت فوتبال الهلال پرداخت و جمله‌ای به زبان آورد که جنجالی شده است:" من اگر از مسئولان فیفا بودم الهلال را به لیگ برتر انگلیس می‌فرستادم. کیفیت آنها به آن لیگ تعلق دارد".

احمد صلاح در ادامه گفت:" بازی با تیمی مثل الهلال که تاریخ بزرگی در آسیا و دنیا دارد برای ما باعث افتخار است. ان‌شاالله بتوانیم جلوی این تیم بزرگ بازی خوبی به نمایش بگذاریم".

سرمربی الشرطه در پاسخ به سوالی درباره مقایسه الهلال با النصر، با توجه به بازی کردن مقابل النصر در هفته اول، صحبتهایی مطرح کرد که مسلما هواداران النصر را رنجیده می‌کند. او گفت:" اختلاف بین الهلال و النصر زیاد سات. الهلال بازیکنان بزرگی دارد، چه خارجی‌هایش و چه داخلی‌ها همه بزرگ و باکیفیت هستند. به نظر من از نظر فنی تفاوت بین النصر و الهلال زیاد است و البته به نفع الهلال".

ستایش عجیب سرمربی الشرطه از آبی‌های ریاض / فیفا باید الهلال را به لیگ انگلیس بفرستد! 2
ستایش عجیب سرمربی الشرطه از آبی‌های ریاض / فیفا باید الهلال را به لیگ انگلیس بفرستد! 3