یک‌شنبه 8 مهر 1403

سخنگوی دولت: هیچ فسادی در دولت سیزدهم در امان نخواهد / موافق تولید پراید نبودیم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سخنگوی دولت: هیچ فسادی در دولت سیزدهم در امان نخواهد / موافق تولید پراید نبودیم + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشستی که روز دوشنبه 20 آذرماه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: مجوزهای استخدامی وزارت بهداشت با اولویت دهی مناطق محروم در حوزه پزشک و پرستار صادر می‌شود. در این نشست پرسش و پاسخ دانشجویی، از سوی نمایندگان بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشستی که روز دوشنبه 20 آذرماه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: مجوزهای استخدامی وزارت بهداشت با اولویت دهی مناطق محروم در حوزه پزشک و پرستار صادر می‌شود.

در این نشست پرسش و پاسخ دانشجویی، از سوی نمایندگان بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان 1348 و سایر دانشجویان مواردی مطرح شد که بهادری ضمن پاسخگویی به سوالات، اعلام آمادگی خود را برای پیگیری و بررسی سایر مسائل اعلام کرد.

جهرمی گفت: تورم دقیقا همانند تب است تب شما از 40 روی 38 آمده است و شاخص رشد اقتصادی مثل هوشیاری از 0.4 درصد به 6.7 درصد رسیده است؛ یعنی تن دارد جان می‌گیرد، ولی درمان آن هنوز تکمیل نشده است. وی در این نشست با اشاره به حضور در 70 دانشگاه طی سال گذشته، پیگیری درخواست‌های دانشجویان را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: جوانان این کشور باید به توانایی‌های خود امید داشته باشند؛ تولید و تحویل 40 دستگاه وسیله نقلیه عمومی برقی به شهرداری کرج به دست جوانان ایرانی از مصادیق متاخری است که نشان از توانمندی‌های ارزشمند محققان این مرز و بوم دارد.