یک‌شنبه 1 مهر 1403

سخنگوی قوه قضاییه: نیلوفر حامدی و الهه محمدی با آمریکا همکاری داشته‌اند

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
سخنگوی قوه قضاییه: نیلوفر حامدی و الهه محمدی با آمریکا همکاری داشته‌اند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در 4 مرداد 1402 آخرین دفاع از نیلوفر حامدی و الهه محمدی اخذ شده و وکلای پرونده تقاضای مهلت سه روزه خواستند که برای ارایه لایحه دفاعیه و وکلای متهمان روز شنبه لایحه خود را تقدیم دادگاه کردند و پرونده در حال انشای رای است. این اشخاص در مقاطعی با «دولت متخاصم امریکا» همکاری داشته‌اند.

سخنگوی قوه قضاییه می‌گوید موضوع اتهامی نیلوفر حامدی و الهه محمدی ارتباطی با تهیه گزارش از موضوع مهسا امینی ندارد و با حرفه خبرنگاری آن‌ها هم ارتباط نداشته است و این اشخاص در مقاطعی با «دولت متخاصم امریکا» همکاری داشته‌اند. به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی خبرنگاران بازداشتی در ناآرامی‌های بعد از مرگ مهسا امینی و اینکه آیا حکمی برای آن‌ها صادر شده است، گفت: موضوع اتهامی آن‌ها ارتباطی با تهیه گزارش از موضوع مهسا امینی ندارد و با حرفه خبرنگاری آن‌ها هم ارتباط نداشته است و این اشخاص در مقاطعی با دولت متخاصم امریکا همکاری داشتند که به زودی گزارشی کامل از این موضوع در اختیار عموم ملت ایران قرار می‌گیرد. سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در 4 مرداد 1402 آخرین دفاع از متهمان اخذ شده و وکلای پرونده تقاضای مهلت سه روزه خواستند که برای ارایه لایحه دفاعیه و وکلای متهمان روز شنبه لایحه خود را تقدیم دادگاه کردند و پرونده در حال انشای رای است و به محض صدور رای، ان شاءالله مطابق موازین قانونی و در حدود مقررات اطلاع رسانی می‌کنیم. در صلاحیت دادگاه است که اتهامات وارده را تایید یا رد کند و اینکه سردبیر ومدیر مسئول نکاتی را مطرح کند کار او نیست و در اختیار مقام قاضی رسیدگی کننده است. وی افزود: هر زمان حکم و محکومیتی نسبت به آن‌ها صادر شد آن را اطلاع رسانی می‌کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش آمریکا به اتهامات نیلوفر حامدی و الهه محمدی / اتهام همکاری این دو خبرنگار با واشنگتن را رد می‌کنیم زیدآبادی: خواسته اهل مطبوعات، دادگاه علنی برای الهه محمدی و نیلوفر حامدی است وکیل الهه محمدی: به وکلا اجازه صحبت داده نشد الهه محمدی و نیلوفر حامدی برگزیده انجمن ملی مطبوعات آمریکا شدند تماشاخانه

8 روز است اینجا نشسته ام برای نوبت سونوگرافی! / بیمارستانی که روی میله های نازک سوار است / جولان مارهای سیاه بی پادزهر / 100 کیلومتر راه برای کشیدن یک دندان / مسؤولان دعوت به صبر می کنند! (فیلم)

ببینید بستنی در ژاپن چطور تولید می‌شود (فیلم)

فیلم های دیگر
سخنگوی قوه قضاییه: نیلوفر حامدی و الهه محمدی با آمریکا همکاری داشته‌اند 2
سخنگوی قوه قضاییه: نیلوفر حامدی و الهه محمدی با آمریکا همکاری داشته‌اند 3
سخنگوی قوه قضاییه: نیلوفر حامدی و الهه محمدی با آمریکا همکاری داشته‌اند 4