جمعه 28 اردیبهشت 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار کوثری در واکنش به سفر رضاپهلوی به اسرائیل گفت: این رضا پهلوی جوجه و بچه است و فقط هیکل گنده کرده است. خود اسرائیل دارد ساقط می‌شود و وضعیت بسیار زننده و شکننده‌ای دارد اما این [رضا پهلوی] نمی‌تواند تشخیص دهد که در این وضعیت نباید به آنجا برود اما چون اختیار دست خودشان نیست و نوکرشان هستند، به آن‌ها دستور می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به کاندیداتوری رابرت اف کندی گفت که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایسنا: ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری هفتگی‌اش گفت: «رئیس‌جمهور ایران از پادشاه عربستان برای سفر به تهران دعوت به عمل آورده است.» وی افزود: «چندی پیش شاهد دعوت پادشاه عربستان از آقای رئیس‌جمهور برای سفر به این کشور بودیم که آقای رئیس‌جمهور به صورت مکتوب پاسخ این دعوت را دادند و آقای رئیسی نیز از پادشاه عربستان برای سفر به تهران دعوت به عمل آوردند.» سخنگوی وزارت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران نگرانی خود را از آنچه در کشور مسلمان و برادر سودان در حال وقوع است، ابراز می‌نماید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در توئیت ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: رژیم جعلی اسرائیل متزلزل تر از همیشه و آزادی فلسطین نزدیک تر از هر زمان دیگری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به برخی مواضع و اقدامات دولت جمهوری آذربایجان علیه معلمان و دیپلمات‌های ایرانی موجود در باکو واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی حملات موشکی اسرائیل، آمریکا تنها حملات مقاومت را محکوم کرد و واکنشی به تجاوزات رژیم صهیونیستی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان در پاسخ به اظهارات دیروز سخنگوی وزارت خارجه ایران مدعی شد که «رسیدگی اولیه به اقدام تروریستی علیه فاضل مصطفی (نماینده مجلس)، بر ردپای ایران دلالت دارد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه حملات بامداد پنجشنبه و جمعه اسرائیل به برخی مراکز در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: برخی که با انگیزه‌های مختلف اصولاً از ارتباطات و تبادل هیئت‌های جمهوری اسلامی ایران با طرف‌های مختلف نگرانند، دنبال حاشیه سازی‌های ناشیانه هستند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آدام شیف نماینده دموکرات کنگره آمریکا گفت: من عمیقاً نگران وضعیت کنونی هستم و به طور علنی در مورد نگرانی‌هایم صحبت می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اسرائیل تنها جایی است که آمریکا صادقانه نسبت به امنیت آن متعهد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران در صفحه خود در توییتر به پیام نوروزی رئیس جمهوری آمریکا پاسخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور خارجه انگلیس روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری علیه هفت نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران وضع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه الشرق الاوسط به نقل از «محمد العرابی»، وزیر خارجه پیشین مصر اعلام کرده که «موارد تعیین کننده روابط تهران - قاهره با دیگر طرف‌ها (ترکیه) متفاوت تر است و این روابط درحال حاضر عادی به نظر می‌رسد و قاهره از خیلی وقت پیش یک کاردار در سطح سفیر در ایران مستقر کرده است».