شنبه 9 تیر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین گفت: مذاکرات هسته‌ای با انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا مرتبط است و دولت آمریکا در نزدیکی انتخابات تصمیم به تعلیق این فرآیند گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در گفت‌وگویی، آمریکا را مسئول عدم تکمیل مذاکرات وین بر سر احیای برجام دانست.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به اقدام اخیر کانادا در تحریم پنج رسانه ایرانی و شماری از شخصیت‌های رسانه‌ای واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

نشریه تلگراف چاپ لندن با انتشار گزارشی خواهان اخراج تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

نشریه تلگراف چاپ لندن با انتظار گزارشی خواهان اخراج تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر شده است.

وب‌گاه الف

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که این اتحادیه در حال بررسی تحریم های جدید علیه ایران به دلیل ناآرامی های اخیر است.

خبرگزاری دانا

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درمورد توافق هسته ای گفت که به توافق بسیار نزدیک بودیم اما اکنون انتظار پیشرفتی در توافق هسته ای ایران ندارم.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبرگزاری فرانسه مدعی توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران شده است.

وب‌گاه الف

خبرگزاری فرانسه مدعی توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک رسانه غربی از حصول توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آنچه «سرکوب اعتراضات» خوانده شده خبر داده است. خبرگزاری فرانسه این خبر را به نقل از دیپلمات‌های غربی گزارش داد. پیش از این، «اورسولا فن در لاین» رئیس کمیسیون اروپا در اظهاراتی مداخله‌جویانه خواستار اعمال تحریم‌های ضد ایرانی شده و ادعا کرده بود:...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه حمایت مقامات غربی از اغتشاشات اخیر، رئیس کمیسیون اروپا ضمن اتهام‌زنی علیه مجریان قانون در ایران، در اظهاراتی مداخله‌جویانه مدعی شد زمان اعمال تحریم‌های ضد ایرانی فرا رسیده است.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه عربستان گفت که مذاکرات با ایران هنوز به نتایج ملموسی نرسیده است و کشورش منتظر دور ششم مذاکرات است.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه عربستان درخصوص مذاکرات تهران و ریاض گفت: گفت‌وگو با ایران هنوز به نتایج ملموسی نرسیده است و ما منتظر دور ششم مذاکرات هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رفتار غرب در توسل به استانداردهای دوگانه گفت: جای تعجب است که مقابله با اغتشاش در اروپا عملی خوب و پسندیده است اما همین کار در ایران سرکوب قلمداد می‌شود!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه اغتشاشات در ایران به بهانه مرگ مهسا امینی کلید زده شد، انگلیس، فرانسه و آلمان سه عضو اروپایی برجام نیز همسو با آمریکا در حمایت از اغتشاشگران وارد میدان شدند و در این راستا نه تنها بیانیه‌های مداخله جویانه صادر کردند، بلکه از اعمال تحریم هم سخن گفتند و در این میان روز گذشته (دوشنبه) 18 مهر ماه، انگلیس تحریم علیه یک نهاد و چند مقام ارشد...

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه درباره گفتگوی تلفنی با همتای فرانسوی گفت: به مداخله اروپا در امور داخلی ایران اعتراض کرده و گفتم اگر اتحادیه اروپا اقدام محدودکننده بکند، اقدام متقابل می‌کنیم.