چهارشنبه 6 تیر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

خبرگزاری دانا

رییس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد، ایران با فروش پهپادها به روسیه که علیه اهدافی در اوکراین به کار رفته‌اند، از امنیت جهان می‌کاهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همچنین در پاسخ به این سوال که چه پاسخی به این اظهارات وزیر امور خارجه ایران دارد که گفته بود، ایران پیامی از آمریکا دریافت کرده که نشان می‌دهد واشنگتن برای دست یافتن به یک توافق در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای عجله دارد، گفت: مسلما چنین پیامی به ایران داده نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری ضمن تکرار ادعاها درباره روابط ایران و روسیه، به سوالی درباره اظهارات اخیر وزیر خارجه ایران در زمینه مذاکرات احیای توافق هسته‌ای پاسخ‌داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همچنین درباره اینکه چه پاسخی به این اظهارات وزیر امور خارجه ایران دارد که گفته بود، ایران پیامی از آمریکا دریافت کرده که نشان می‌دهد واشنگتن برای دست یافتن به یک توافق در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای عجله دارد، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین روز دوشنبه در سخنرانی در کنفرانسی که توسط روزنامه صهیونیستی هاآرتص ترتیب داده شده بود، ادعا کرد که صدای پهپادهای ایرانی هر شب در آسمان‌های‌مان شنیده می‌شود. مطابق با اطلاعات‌مان، روسیه 2000 (پهپاد) "شاهد" از ایران سفارش داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه در به خبرنگاران گفت: در رابطه با مسئله پهپادهای ایرانی باید بگویم که پاسخ جامعی به طور توسط نمایندگان ایران و روسیه حتی به شورای امنیت سازمان ملل ارائه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

جمهور اوکراین گفت که روسیه در قبال کمک پهپادی ایران، به ایران در پیشرفت برنامه هسته ای اش کمک خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین روز دوشنبه در سخنرانی در کنفرانسی که توسط روزنامه صهیونیستی هاآرتص ترتیب داده شده بود، ادعا کرد: صدای پهپادهای ایرانی هر شب در آسمان‌های‌مان شنیده می‌شود. مطابق با اطلاعات‌مان، روسیه 2000 (پهپاد) "شاهد" از ایران سفارش داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام های اوکراینی گفتند که نیروهای روس نیروگاه ها و سیستم های گرماشی اوکراین را با سنگین ترین حملات موشکی هدف قرار دادند. به نوشته رویترز، همزمان در شرایطی که نظامیان روس در جنوب تحت فشار قرار دارند، مسکو نهادهای غیر نظامی را هدف قرار داده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزاران آلمانی با برگزاری تظاهرات گسترده خواهان توزیع عادلانه بودجه برای مقابله با بهای انرژی و هزینه های زندگی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه آلمان در ادامه اقدامات مداخله جویانه خود مدعی شد که شهروندان ایرانی و آلمانی به طور ویژه در معرض خطر هستند و در روزهای اخیر شهروندان خارجی در ایران با بازداشت‌های خودسرانه رو به رو بودند.

وب‌گاه الف

وزارت خارجه آلمان با طرح ادعاهایی بی اساس از شهروندان خود خواست به ایران سفر نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین گفت: مذاکرات هسته‌ای با انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا مرتبط است و دولت آمریکا در نزدیکی انتخابات تصمیم به تعلیق این فرآیند گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در گفت‌وگویی، آمریکا را مسئول عدم تکمیل مذاکرات وین بر سر احیای برجام دانست.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به اقدام اخیر کانادا در تحریم پنج رسانه ایرانی و شماری از شخصیت‌های رسانه‌ای واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

نشریه تلگراف چاپ لندن با انتشار گزارشی خواهان اخراج تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر شده است.