شنبه 9 تیر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی در پاسخ به سوالی در مورد بازداشت تیم پرواز ایرانی گفت: اتهامات وارد علیه تیم گروه پرواز ایران در آرژانتین یک اتهام بی پایه و اساس است؛ تا کنونن هیچ سندی دال بر ارتکاب جرم علیه این افراد ارایه نشده است. فعالیت دیپلماتیک جمهوری اسلامی تا آزادی بی قید و شرط این افراد ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) 14 شهریور ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در پاسخ به سؤالی درباره لغو تحریم‌ها در صورت حصول توافق گفت: لغو کامل تحریم‌ها علیه دولت و ملت ایران از اهداف اساسی مذاکرات جاری بین ایران و طرف‌های امضا کننده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه ایران اعلام کرده اگر درخواست های ایران عملی شود برای هفته آینده وزیر خارجه ایران حاضر است برای امضای توافق به وین برود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرنگار فرانس24 گفت: درباره موضوع ضمانت ها تهران معتقد است این مهم با یک توافق متزلزل و بدون ضمانت های واقعی محقق نمی شود.

وب‌گاه عصر ایران

درباره موضوع ضمانت ها تهران معتقد است این مهم با یک توافق متزلزل و بدون ضمانت های واقعی محقق نمی شود، و این مطالبه ی اصلی ایران است که مصداق بارز برخورداری ایران از ثمرات اقتصادی توافق است که فرصت سرمایه گذاری شرکت های خارجی را در کشور فراهم می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پالیتیکو پیش بینی کرده که با شرایط کنونی دولت بایدن احتمالا توافق بر سر احیای برجام را تا ماه نوامبر (آبان) به تعویق بیاندازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمانه زنی ها و روایت ها از پاسخ ایران به آمریکا درباره مذاکرات برجام بازهم روند توافق را پرابهام کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره جواب به امریکا: "متن ارسالی دارای رویکردی سازنده با هدف نهایی کردن مذاکرات است".

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بریکس (BRICS) نام گروهی به رهبری قدرت‌های اقتصادی نوظهور است که از به هم پیوستن حروف اول نام انگلیسی کشورهای برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی تشکیل شده است.

وب‌گاه الف

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت خبر داد که به علت ناآرامی اوضاع در عراق، دور جدید گفت‌وگوی میان ایران و عربستان سعودی به تعویق افتاد و تهران و ریاض منتظر دعوت بغداد هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران و 1+4 معطل پاسخ ایالات متحده امریکا برای احیای برجام مانده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز دوشنبه 31 مراد ماه 1401 شاهد افزایش چشمگیر قیمت دلار، سکه و طلا بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز دوشنبه 31 مراد ماه شاهد افزایش چشمگیر قیمت دلار، سکه و طلا بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران، کشته و مجروح شدن تعدادی از شهروندان کوبا را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید حسن نصرالله اخیرا در گفت‌وگو با شبکه المیادین درخصوص بحران سوخت لبنان تاکید کرد: "من حاضرم از ایران سوخت وارد کنم اما مساله این است که دولت لبنان باید این امر را بپذیرد، هیچ کسی در لبنان جرات این کار را ندارد زیرا از تحریم های آمریکا می‌ترسند."

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه 11 مرداد ماه نوسان محدودی را تجربه کرد.