دوشنبه 11 تیر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه و چین به طور جداگانه تهیه پیش نویس قطعنامه آژانس علیه جمهوری اسلامی را مورد انتقاد قرار دادند.

وب‌گاه تابناک

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: قرار است ایرانیانی که واکسن برکت زدند، در فاصله اعزام به حج، واکسن های مورد تأیید عربستان را تزریق کنند.

وب‌گاه عصر ایران

عربستان تزریق 2 دز واکسن کرونا را الزامی کرده اما سازمان حج و زیارت برای پیشگیری بیشتر، از زائران خواسته دز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران درباره تهیه پیش‌نویس قطعنامه‌ای با کشورهای اروپایی برجام درباره ایران برای ارائه به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تاثیر آن بر مذاکرات وین پاسخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: قرار است ایرانیانی که واکسن برکت زدند، در فاصله اعزام به حج، واکسن های مورد تأیید عربستان را تزریق کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رافائل گروسی وارد فلسطین اشغالی شد و قرار است فردا جمعه با نخست وزیر رژیم اسرائیل دیدار کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر طرح یک قطعنامه ضد ایرانی در نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد و از آن انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به‌دنبال تشدید پدیده ریزگردها در منطقه و تحت‌تاثیر قرار گرفتن آسمان 20 استان ایران، روسای دو سازمان حفاظت محیط‌زیست و منابع طبیعی روز شنبه به همراه هیاتی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای پیگیری موضوع گرد و غبار و بررسی کانون های ریزگرد وارد کشور عراق و سوریه شدند. هیات فنی و کارشناسی از وزارتخانه های جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، نیرو و امور خارجه با هدف بررسی راهکارهای موثر...

وب‌گاه 55 آنلاین

آمریکا به مواضع برجامی اخیر ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ند پرایس گفت: ما کاملا از مدیرکل آژانس و به طور کلی از تلاش‌های آژانس برای تعامل با ایران در زمینه الزام همکاری‌های لازم برای حل و فصل مسائل پادمانی حل‌نشده در ایران، حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه از تلاش های آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره مسائل پادمانی در خصوص ایران حمایت می کنیم، با تکرار ادعاها درباره مذاکرات وین، باز هم توپ را به زمین ایران انداخت و مدعی شد به تلاش‌ها برای بازگشت متقابل به پایبندی به برجام ادامه می‌دهیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

خطیب‌زاده در این باره گفت: آمریکا پاسخ‌های مورد انتظار را نداده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دیده‌بان حقوق بشر سوریه گزارش داد که نیرو‌های نظامی ترکیه بمباران منازل غیرنظامیان در حومه مناطق «تل تمر» و «ابو راسین» در شمال غربی استان «الحسکه» را تشدید کرده‌اند. طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: «یک هواپیمای جاسوسی بزرگ ترکیه بر فراز حومه تل تمر و ابو راسین (زرکان) در حومه حالسکه پرواز کرد و بعد از...

خبرگزاری دانا

سفیر ایران در کابل طی دیدار با رئیس‌جمهور پیشین افغانستان ضمن بررسی مسائل روز این کشور و منطقه بر لزوم تحکیم روابط میان دو کشور تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران درخصوص برخی اخبار منتشره در مورد واکسن‌های مورد پذیرش عربستان برای انجام فریضه حج توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که تهران در نظر دارد تا دور جدیدی از تلاش ها جهت میانجیگری بین مسکو و کی یف را آغاز نماید.