چهارشنبه 13 تیر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه‌های فارسی زبان خارجی با استفاده از تمام تکنیک‌ها و شگردهای مختلف جنگ روانی هدفمند تلاش کردند، در خلال تحولات سیاسی - اجتماعی در سال 1400، چهره سازی مطلوب خود را از ایران و ایرانیان برای افکار عمومی در داخل و خارج داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

یکی از مسئولان عراقی با اشاره به حمله موشکی ایران به مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل اعلام کرد که ایران با این اقدام حاکمیت عراق را نقض نکرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی تصویب نهایی لایحه بودجه 1401 به روزهای پایانی رسیده که از وین هنوز زمان برای دور نهایی مذاکرات اعلام نشده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر خارجه اوکراین در توییتی از تماس تماس تلفنی خود با وزیر خارجه ایران پیش از سفرش به روسیه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باز ار ارز و طلا امروز یکشنبه 22 اسفند 1400 شاهد افزایش قیمت دلار، سکه و طلا بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز امروز شاهد افت و خیز قیمت دلار بود، این نوسان درحالی اتفاق افتاد که قیمت طلا و قیمت سکه بالا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: کوروش احمدی گفت: اینکه ایران در ابتدا گفت که از این خواسته روسیه از طریق رسانه‌ها مطلع شده است، خود یک انتقاد تلویحی از نحوه طرح موضوع از جانب روسیه بود. ولی در اواخر هفته، احتمالا به دلیل مشورت‌هایی که شده است، قدری لحن ایران تعدیل شد و بیشتر روی این موضوع تاکید کرد که اختلافات با امریکا باقی‌مانده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقامات گفتند که در چند روز گذشته، جو در مذاکرات بسیار متشنج بود و به تعبیر یکی از مذاکره‌کنندگان، «سطح استرس بی‌رحمانه بالا» بود و با توجه به اینکه به نظر می‌رسید سخت‌ترین مشکلات پیش از تهاجم روسیه به اوکراین حل شده بود، تهدید دستیابی به موفقیت شروع به ظهور و بروز کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مذاکرات وین به دلیل تردید آمریکا در اتخاذ تصمیم سیاسی، وارد مرحله جدیدی از عدم قطعیت شده حال آنکه واشنگتن در شرایط فعلی، بیش از هر زمان دیگری به توافق نیاز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان در تازه‌ترین ارزیابی خود درباره مذاکرات وین نوشت که نباید اجازه داد که رفع تحریم‌های نفتی ایران به‌عنوان امتیازی از سوی غربی یا مسئله اصلی مذاکرات وین مطرح و جانمایی شود!

خبرگزاری ایسنا

وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور و فرانسه درخصوص پرونده هسته‌ای ایران رایزنی کردند.

خبرگزاری دانا

شبکه «المیادین» با گزارش آخرین تحولات مربوط به مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین، از وجود یک پیش‌نویس 20 صفحه‌ای خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا بار دیگر با مانور بر روی عنصر زمان در مذاکرات وین با هدف اعمال فشار به ایران گفت توافق در وین در دسترس است اما باید هرچه سریع‌تر نهایی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اذعان کرده است که بازگرداندن معافیت‌های تحریمی مربوط به برنامه هسته‌ای ایران اقدامی در راستای منافع واشنگتن بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:: قیمت دلار در بازار ارز امروز در حالی رشد کرد که قیمت سکه و طلا بر مدار نزول قرار گرفته بود.

خبرگزاری دانشجو