شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که خارج کردن ایرانی‌ها از ووهان نیازمند موافقت دولت چین براساس مقررات بهداشتی و بین‌المللی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سایر کشورها است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: خارج کردن ایرانی‌ها از «ووهان» نیازمند موافقت دولت چین براساس مقررات بهداشتی و بین‌المللی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سایر کشورها است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران عصر امروز (چهارشنبه) در توئیتی درباره معامله قرن نوشت: «این به اصطلاح معامله قرن هجوی تمام عیار است که توسط جمعی شیاد یاغی جعل شده تا آرزو‌های یک ملت رنج کشیده برای رسیدن به کرامت و حق تعیین سرنوشت را محو کند.» وی افزود: «این در واقع اهریمن معامله قرن است که بذر نفرت و خشونت دائمی را در منطقه غرب آسیا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا -«عباس موسوی» سخنگوی وزارت خارجه ایران امروز چهارشنبه در توئیتی به زبان عربی با اشاره به طرح سازش «معامله قرن» تاکید کرد که ایران آماده همکاری با کشورهای منطقه برای رویارویی با توطئه بزرگی است که امت اسلامی را تهدید می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران معامله قرن را خیانت قرن در حق مردم فلسطین و امت اسلامی خواند و خواستار مقابله دولت ها و ملت های آزاده منطقه و جهان با این طرح ننگین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ به فاصله تنها 5 روز از سفر هفته گذشته وزارت امور خارجه عمان اعلام کرد که یوسف بن علوی وزیر خارجه این کشور امروز (یکشنبه) در تهران با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود دیدار و گفتگو می‌کند. این ششمین سفر بن علوی به تهران در سال جاری (1398) است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه ایران در توییتی نوشت: پرفسور آنه ماری شیمل به جای نفی اندیشه‌ها به کنکاش در داشته‌ها و پنداشته‌ها روی آورد و پنجره‌ای به ظرایف و دقایق ایران و اسلام گشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر خارجه با بیان اینکه ترور قهرمانان ما پایان حضور آمریکا در منطقه را کلید زد، گفت: افراد کم‌تجربه در وزارت خارجه آمریکا آنقدر نابینا هستند که نمی‌توانند تظاهرات گسترده را ببینند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ سیدعباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران با بیان اینکه فشار حداکثری به وضوح یک شکست بزرگ است، تاکید کرد:

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن ابراز تأسف عمیق از وقوع زلزله در ترکیه، با دولت و ملت این کشور به ویژه خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران روز جمعه اخبار منتشره درباره گفت گوی محمد جواد ظریف با همتای استرالیایی در مورد وضعیت "کایلی مور گیلبرت" زندانی استرالیایی - بریتانیایی را نادرست خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اخبار منتشره درباره گفت و گوی محمد جواد ظریف با همتای استرالیایی در مورد وضعیت "کایلی مور گیلبرت" زندانی استرالیایی - بریتانیایی را نادرست خواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه ایران روز جمعه اخبار منتشره درباره گفت گوی محمد جواد ظریف با همتای استرالیایی در مورد وضعیت "کایلی مور گیلبرت" زندانی استرالیایی - بریتانیایی را نادرست خواند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن تهدید به ترور سردار قاآنی از سوی برایان هوک، این اظهارات را پرده برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی آمریکا خواند.