شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا دقایقی پیش در توئیتی ضمن اظهارنظر درباره پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره "نور" از سوی ایران، بار دیگر استیصال واشنگتن از این دستاورد و پیشرفت علمی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

خبرگزاری دانا

قرار گرفتن نخستین ماهواره فضایی ایران در مدار زمین، با هیاهوی تکراری ضدایرانی کشورهای غربی به سردمداری آمریکا همراه بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه ایران مواضع فرانسه و انگلیس درباره پرتاب ماهواره نور را غیرقابل قبول خواند و تفسیر یکجانبه این 2 کشور از قطعنامه 2231 را قویا رد کرد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه ایران در صفحه توئیتر خود به مقامات آمریکایی توصیه کرد کتاب بخوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسوی گفت: اگر رهبران آمریکا کتاب‌های غیرداستانی درباره امور جهانی می‌خواندند، از تهدید توخالی علیه ملت بزرگ ایران دست می‌کشیدند.

خبرگزاری دانا

واگذاری میلیاردها دلار ارز 4200 تومانی، تصمیمی دوساعته اما پرخسارتی بود که با وجود مخالفت رئیس وقت بانک مرکزی انجام گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفته است: «تا زمانی که آمریکا فشارهای اقتصادی را ادامه دهد، ایران هیچ گفت‌وگویی با آمریکا نخواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از عناصر غربگرا از اینکه ایران با آمریکا مذاکره می‌کند، ابراز تعجب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که ایران در روزهای کرونایی مشغول تلاش برای برقراری ثبات در منطقه است و در همین خصوص وزیر خارجه سفری به دمشق داشته، آمریکایی‌ها که خود عامل اصل بی‌ثباتی در منطقه هستند تاب نیاورده و از انجام این سفر انتقاد کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه فرامنطقه ای چاپ لندن «رأی الیوم» در افتتاحیه شماره امروز (سه شنبه) خود از سوریه به عنوان «دروازه از سرگیری روابط ایران و اعراب» نام برد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار وزیر خارجه ایران با اشاره به نقش بی‌بدیل شهید سپهبد سلیمانی در مبارزه با تروریسم در این کشور، از همراهی ایران با ملت سوریه در این مبارزه قدردانی کرد.

وب‌گاه الف

سید عباس موسوی در خصوص اتفاقات اخیر در خلیج فارس گفت: ما حضور نیروهای بیگانه به ویژه آمریکایی را در منطقه نامشروع و عامل ناامنی می دانیم. نیروهای ایرانی باید بتوانند با تسلط و طیب خاطر به گشت زنی ادامه دهند. تا آنجایی که ما اطلاع داریم، نیروهای آمریکایی مانع گشت زنی نیروهای ایرانی شده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار است فردا (دوشنبه) اول اردیبهشت ماه 1399 به منظور رایزنی با مقامات سوری راهی دمشق می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دومین گروه از دانشجویان ایرانی در ایتالیا شامل بیش از 180 نفر صبح امروز (یکشنبه) به کشور بازگشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت خارجه ایران با اعلام سفر روز دوشنبه ظریف به دمشق گفت که وزیر خارجه در این سفر یک روزه با رئیس جمهور و وزیر خارجه سوریه دیدار و گفتگو می‌کند.