شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه مسدود بودن مرزهای کشور با برخی از کشورهای همسایه را موقتی عنوان کرد و گفت: اقداماتی که برای مقابله با این ویروس باید انجام شود، باید جمعی باشد.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه اتریش پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با همتای ایرانی خود دیدار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای خارجه ایران و هلند در تهران درباره برجام، اینستکس، ابعاد ترور سردار شهید سلیمانی، اوضاع منطقه و سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گفتگو کردند.

خبرگزاری دانا

آلمان تائید کرد که یک دادگاه در این کشور دستور آزادی فردی ایرانی را که پیشتر آمریکا خواستار بازداشت و استرداد او شده بود، داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی توئیتری فرارسیدن میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه در تشریح پیگیری‌های انجام شده در پی ترور سردار شهید سلیمانی، از تشکیل ستاد سردار سلیمانی در وزارت خارجه خبر داد که کمیته حقوقی آن اخیرا تشکیل جلسه داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر جمهوری خلق چین در نشستی خبری به موضوع شیوع ویروس کرونا پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر چین در تهران گفت: چین با جدیدترین ابزار‌ها به دنبال پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر چین در تهران گفت: چین اطمینان و توانایی دارد که می‌تواند با ویروس کرونا مقابله کند و با جدیدترین ابزارها به دنبال پیشگیری و مبارزه با آن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتشار سریع ویروس کرونا، فارغ از جوانب انسانی و اجتماعی آن به سرعت در عرصه اقتصادی نیز تبعاتی را به بار آورد.

خبرگزاری دانا

دیپلماسی کشورمان در حال با محدودیت‌ها و کارشکنی هایی از سوی برخی از کشورهای غربی و شرکای آنها مواجه می شود که می توانست با فعالیت پویا این اقدامات را در جهان بین الملل تقیبح و از ادامه آن جلوگیری به عمل آورد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه ایران از انتخاب توفیق علاوی به عنوان نخست وزیر جدید عراق استقبال کرد.

وب‌گاه الف

معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: تحریم صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی عصبانیت و استیصال آمریکا از به بن بست رسیدن سیاست فشار حداکثری را اثبات می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران امروز (جمعه) در واکنش به تحریم علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در صفحه اینستاگرامش نوشت: دکتر صالحی شخصیت برجسته سیاسی و دانشمند تراز اول هسته‌ای ایران است و دانش هسته‌ای کشورمان امروز تحت مدیریت ایشان عالی‌ترین مدارج علمی و عملی را طی می‌کند. عراقچی افزود: اقدامات اخیر در کاهش تعهدات هسته‌ای...

خبرگزاری دانا

فعال کردن مکانیسم ماشه در مقطع زمانی کنونی از سوی کشورهای انگلیس، آلمان و فرانسه دارای ابعاد چندگانه ای است.