یک‌شنبه 15 مهر 1403

سران صهیونیستی از روند فروپاشی اسرائیل صحبت می‌کنند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
سران صهیونیستی از روند فروپاشی اسرائیل صحبت می‌کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به روند فروپاشی رژیم صهیونیستی، گفت که هرچه جنایت‌کار جنگی، نتانیاهو بیشتر بماند، زوال داخلی و بین‌المللی رژیم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم اعتراض‌ها و اعتصاب‌ها در اراضی اشغالی، تصریح کرد: شکاف رو به تزاید در جامعه و تشکیلات رژیم صهیونیستی اینک در مقابل دیدگان همه جهانیان است.

کنعانی با اشاره به تداوم جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پس از 11 ماه جنگ همه‌جانبه و جنون‌آمیز علیه نوار غزه و کشتار وحشیانه بیش از 41 هزار شهروند فلسطینی، اختلاف‌های سران صهیونیستی، استعفاهای مقام‌های سیاسی، نظامی و امنیتی و اعتراض‌ها و اعتصاب‌های عمومی در مجتمع صهیونیستی گسترش و سرعت بی‌سابقه‌ای گرفته است.

به گفته وی، شکاف رو به تزاید در جامعه و تشکیلات رژیم صهیونیستی اینک در مقابل دیدگان همه جهانیان است، به‌گونه‌ای که برخی سران و کارشناسان صهیونیستی آشکارا از خطر و روند فروپاشی «اسرائیل» صحبت می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: باند تروریستی حاکم بر تل‌آویو در نحوه تصمیم‌گیری برای حفظ و تداوم بقای رژیم دچار تشویش و بن‌بست راهبردی است و البته جنایت‌کار جنگی - نتانیاهو - هر روز بیشتر بماند، زوال داخلی و بین‌المللی رژیم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی در پایان نوشت: صدای شکسته شدن استخوان‌های صهیونیسم بلندتر شده و حمایت از آن برای تداوم جنایت علیه فلسطینی‌ها، علاوه بر مسئولیت حقوقی و بین‌المللی، شرط‌بندی بر اسب بازنده و مفلوک است.

منبع: میزان