شنبه 21 مهر 1403

سربلندی ایران محصول پایمردی و مقاومت ایثارگران است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سربلندی ایران محصول پایمردی و مقاومت ایثارگران است

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهید نعمتی، سربلندی و امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی را محصول پایمردی و مقاومت ایثارگران و خانواده شهدا عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی هوایی ارتش، سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» روز شنبه به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهید خلبان زارع نعمتی و خلبان آزاده صدیق قادری دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران به‌ویژه شهدا تاکید کرد: اقتدار ایران در میدان مبارزه با قدرت‌های زورگو، نماد و مظهر زنده بودن شهدا و استمرار راه آنها است.

نصیرزاده با اشاره به تن ندادن به استثمار و استعمار در مکتب اسلام، روز قدس را نمونه بارز آرمان‌خواهی و حریت نهادینه شده در جبهه مقاومت دانست و بر ضرورت الگوبرداری از مشی و سیره جهاد عزتمندانه ایثارگران در این مسیر تاکید کرد.

وی سربلندی و امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی را محصول پایمردی و مقاومت ایثارگران و خانواده شهدا عنوان کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدارها خانواده شهید جاویدالاثر زارع نعمتی و خلبان آزاده محمد صدیق قادری به بیان خاطراتی از سال‌های دفاع مقدس پرداختند.

*س_برچسب‌ها_س*