جمعه 10 فروردین 1403

سرقت کامیونت‌های باربری با شگرد بیهوشی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
سرقت کامیونت‌های باربری با شگرد بیهوشی

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری سارقی که با شیوه بیهوش کردن رانندگان باربری خودرو‌های آنان را سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: با سرقت از دو راننده کامیونت با شیوه و شگرد بیهوشی در مرکز تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، متهم با اجاره آپارتمان مبله و به بهانه اثاث کشی طی تماس با شرکت باربری در خواست کامیونت کرده و با چرب زبانی راننده را به داخل منزل کشانده و با خوراندن آبمیوه مسموم با قرص‌های خواب آور به مال باختگان، اقدام به سرقت کامیونت و تلفن همراه و پول نقد آنان می‌نمود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و به بازبینی لحظه به لحظه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه وقوع جرم پرداختند و با اقدامات اطلاعاتی توانستند چهره سارق حرفه‌ای را شناسایی کنند.

گودرزی عنوان کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی رصد‌های اطلاعاتی گسترده را کلید بزنند و با اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی کنند؛ کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، پس از هماهنگی‌های قضائی راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود با شگرد بیهوشی اعتراف کرد و کارآگاهان موفق به کشف اموال مسروقه در مخفیگاه وی شدند.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی دو مال باخته، متهم با هماهنگی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی