چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سرلشکر رشید: باورپذیری قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دشمن حتماً هزینه کمتری را بدنبال خواهد داشت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
سرلشکر رشید: باورپذیری قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دشمن حتماً هزینه کمتری را بدنبال خواهد داشت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در «اولین کنگره تخصصی بهداری رزمی در جنگ‌های آینده؛ چالش‌ها و راهکارها» که صبح امروز (سه‌شنبه، 24 بهمن) به میزبانی این قرارگاه برگزار شد، گفت: ملت شریف ایران در یوم الله 22 بهمن با راهپیمایی گسترده و با شکوه خود، یک حماسه دیگر را خلق کردند.

وی افزود: در این راهپیمایی، میلیون ها نفر از ملت بزرگ ایران به صحنه آمدند و در یک حرکت سرنوشت ساز، فضای غبار آلودی را که طی ماه ها، رسانه های معاند با ده ها هزار دروغ ساخته بودند را نابود و به نفع اسلام و انقلاب و ایران عزیز تغییر دادند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: هربار که ملت ایران خطری را نسبت به انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی (ره)، خالق آن بوده اند را احساس می کنند، به صحنه می آیند و در حقیقت به همه دشمنان اعلام می کنند، «با ما طرف هستید»؛ این ما ملت ایران هستیم که برای حفظ دین و ایران عزیز و نظام جمهوری اسلامی ایران حاضر به هر نوع فداکاری هستیم و این بزرگترین پیام 22 بهمن است.

وی افزود - امیدواریم که دولت کنونی موفق به حل مسائل و چالش های اجتماعی - اقتصادی شود به هر میزانی که ان شاءالله با افزایش توانمندی مدیریتی و کارآمدی دولت در پاسخ به نیازمندی و مشکلات مردم مواجه بشویم به همان میزان، پیوستگی میان مطالبات اجتماعی - اقتصادی با مسائل سیاسی - امنیتی و هر دو با تحریک دشمنان در خارج دچار گسست خواهد شد.

سرلشکر رشید با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در 11 اسفندماه تاکید کرد: برگزاری انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری به اعتبار ارزیابی میزان مشارکت مردم، مهم‌ترین آزمون سیاسی - اجتماعی در سال جاری است که امیدواریم انتخابات اسفند 1402 با مشارکت بالایی محقق شود.

در حال تکمیل...

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

ستاد کل نیروهای مسلح

غلامعلی رشید

بهداری رزمی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
سرلشکر رشید: باورپذیری قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دشمن حتماً هزینه کمتری را بدنبال خواهد داشت 2
سرلشکر رشید: باورپذیری قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دشمن حتماً هزینه کمتری را بدنبال خواهد داشت 3